כל מה שצריך לדעת על השכרת מאווררים לאירוע

ככל שהטמפרטורות עולות כשאנחנו מתקרבים בצעדי ענק לחודשי הקיץ החמים והקשים, אנחנו שואלים לא פעם "מה הן אפשרויות הקירור לאירועים שלנו?" אחד הפתרונות לעונה החמה בישראל הם מאווררים שיעזרו לכם לחגוג אירוע לוהט במקסימום קירור
תמונה: יחצ \ סאונדשיין

יתרונות בהשכרת ציוד

השכרת ציוד לאירועים היא החלטה נכונה שתחסוך לכם גם כאב ראש וגם כסף. אם אתם עורכים אירוע גדול, כנראה שההוצאות יהיו בהתאם. אז אם אפשר לחסוך במה שאפשר למה לא לעשות את זה? כשאנחנו שוקלים לשכור ציוד לאירוע הקרוב שלנו כדאי שנחשוב על הדברים הבאים:
עלות הציוד אותו נרצה לשכור בדרך כלל תעלה פחות מקנייה של ציוד אליכם לתמיד. הרי אירועים חשובים לא מתקיימים כל יום, אלא פעם בכמה חודשים או שנים, וחברות שמציעות את שירותיהם יעשו הכל כדי לעזור לכם לעמוד בתקציב אותו הצבתם. בנוסף, אם כבר החלטתם להשתמש בשירותים של חברת השכרות מסוימת, החברה צריכה להיות בעלת תודעת שירות מצוינת וגבוהה. תעמדו על כך שהם יעזרו לכם בכל סיטואציה באירוע כמו תקלה או התקנה של מוצרים. החברה צריכה לעזור לכם להחליט על סוג המוצר שהכי מתאים לכם מבחינת גודל שטח האירוע, המטרה שאתם מציבים וכמובן התקציב. אם אתם שוכרים ציוד ורוצים לשמור עליו היטב, כדאי שתשתמשו בהובלה שהחברה מספקת. כך, לא תגרמו נזקים לציוד אם תובילו אותו בעצמכם ותחסכו מעצמכם את הטרחה המיותרת. אם החלטתם להשתמש במאווררים באירוע שלכם, חשוב מאוד שתנקו את המאווררים כדי לא לנשום את האבק שיוצא מהם. אבל אם החלטתם לשכור מאווררים מחברה מסודרת, הם יהיו אחראים לנקות את המאווררים כדי שתקבלו את המוצר באיכות הטובה ביותר ויהפכו את כל התהליך הזה לפשוט, נעים ואפקטיבי.

 

למה מאווררים?

מאווררים לאירועים הם הפתרון הכי טוב שאתם יכולים לחשוב עליו לימי הקיץ הלוהטים. בואו נתחיל מזה שמאווררים הם פתרון קל ולא צריך להנדס נתיב קירור מיוחד כדי להפעיל אותם. כל אחד יודע להפעיל מאוורר – בדרך כלל צריך רק לחבר אותו למקור חשמל, יש עליו כפתור אחד של הפעלה וכיבוי, ואולי כמה נוספים שעובדים על עוצמת האוורור. אז גם אם אתם לא טכנולוגיים במיוחד, אנחנו בטוחים שתצליחו להפעיל אותו, ואם לא, חברת סאונדשיין שמתמחה בהשכרת ציוד לאירועים תגיע עד לאירוע שלכם כדי לעזור לכם לתפעל את המאוורר או את המוצר שתשכרו. 

השכרת מאווררים יכול להיות הפתרון הטוב ביותר להורדת הטמפרטורה בימים שהקיץ מחליט להגזים. למעשה, מאווררים יכולים להוריד את הטמפרטורה עד 5 מעלות. כמובן שכמות המאווררים שתצטרכו לאירוע שלכם תלויה בשטח בו תקיימו את האירוע המשמח, וביחס אליו נחליט איזה מאוורר וכמה מאווררים נצטרך. כמובן שההחלטה תלויה בכמות האורחים באירוע, אם יש מקור חום מסוים באירוע כמו מנגל וגודל השטח בו תקיימו אותו. אם לדוגמה תבדקו ותגלו ששטח האירוע הוא 20 מ"ר, אז מאוורר של 26 אינץ' שאגב מגיע בשלוש דרגות של מהירות יכול להתאים לכם. אותו המאוורר מספיק ל15 איש בקרבתו. אז אם נעשה חשבון, ונגיד שהאירוע שלנו מתפרס על 100 מ"ר נמליץ לכם לשכור 3 מאווררים של 26 אינץ', והם כבר יעשו את העבודה. 

איך משכירים מאוורר?

בואו נתחיל מזה שזהו תהליך פשוט מאוד שיחסוך לכם כאב ראש. מאווררים להשכרה הם מוצר נחשק בחברת סאונדשיין. כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו או לפנות ישירות באתר ואנחנו ניצור איתכם קשר כדי להתאים לכם את המוצר ואת הכמות הדרושים כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח וכמובן קריר. אחרי שתדברו עם נציג שיעזור לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם תוכלו להשאיר פרטי אשראי לפיקדון ותקבלו אישור הזמנה למייל הפרטי שלכם עם פירוט של כל ההזמנה אותה ביצעתם. ביום האירוע המרגש והמשמח שלכם יגיעו אליכם עובדים מסורים מהחברה ויעזרו לכם לתפעל את כל המוצרים שלב שלב, יסייעו לכם אם פתאום יצוצו תקלות, והדובדבן שבקצפת הוא שבסוף האירוע הם ייקחו את המוצרים ששכרתם בחזרה אליהם כדי לא להכביד עליכם בכלל. כמובן אם תרצו נוכל להגיע גם יום אחרי האירוע כדי לא להפריע לכם בשמחתכם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך