סיפור הצלה

הם מצילים גם כלבים

משפחה מירושלים הגיעה לחוף אורנים באשדוד. הכלב שלה, לברדור העונה לשם דנבר, נקלע לתוך בור בים והחל להיסחף. המצילים, אבינועם עמר ויריב דנן קפצו למים והצילו את הכלב.

מצילי אשדוד הוותיקים והצעירים לומדים להציל בני אדם שנקלעו למצוקה עם כניסתם לים, אך הפעם היה זה הולך על ארבע שנזקק לסיוע מידי.

משפחה מירושלים הגיעה לבלות בחוף אורנים ואיתם הגיע גם הכלב – לברדור בשם דנבר. בעודם משחקים, נכנס הכלב למים, נקלע לתוך בור והחל להיסחף. המשפחה שראתה את מצוקתו של דנוור, רצה מיד לתחנת ההצלה וביקשה את הסיוע של המצילים. אבינועם עמר ויריב דנן, ירדו בריצה לקחו את החסקה וגלגל ההצלה וחתרו לעבר דנוור.

יריב קפץ למים ואבינועם המשיך לחתור בקרבתו. יריב תפס את דנוור תוך שהוא מרגיע אותו, ובמאמץ רב חיבק אותו והחל לשחות לכיוון החוף ואבינועם ליווה אותם. "מדובר בהצלה מורכבת, כלב שנמצא במצוקה אינו מתנגד באופן רגיל ולכן היינו צריכים להרגיע אותו ליצור את חיבוק ההצלה ולשחות איתו לכיוון בחוף" סיפרו המצילים. "הכלב יצא, המשפחה שמחה והודתה לנו וכך גם דנוור החמוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך