נהג משאות כבדים מאשדוד, המשרת במילואים בעזה – מצטיין מפקד פיקוד הדרום

קבלו את רס"מ במיל' אליהו אלון מאשדוד. רס"מ אליהו: "חשוב לתרום למדינה".
רס"מ אליהו אלון. (צילום: דובר צה"ל).

כבוד לאשדוד. רס"מ במיל' אליהו אלון, נהג משאות כבדים באוגדת עזה מצטיין מפקד פיקוד הדרום לקראת יום העצמאות 2022!

במעמד מרגש בראשות מפקד פיקוד הדרום קיבלו הצטיינות כ-60 חיילים ממפקד הפיקוד. במהלך נאומו אמר מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו: "מטרתו של פיקוד הדרום היא להגן על אזרחי ישראל ולאפשר פריחה ושגשוג של יישובי הדרום. אנחנו עושים זאת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי, הרשות לכבאות והצלה, מגן דוד אדום וגורמי ביטחון נוספים. אנחנו עושים זאת שכם לשכם עם ראשי הרשויות המקומיות. אני מבקש להביע הערכה רבה למצטיינים. כל אחד ואחת מכם עושה לילות כימים למען מדינת ישראל וביטחונה, ופועל מתוך ענווה, מסירות ומצוינות, אשר עושות אתכם לראויים להיות מופת לעמיתיכם ולפקודיכם."

אליהו בן 49 מתגורר באשדוד, ביום יום עובד בחברת אל על. הוא אחראי על העברת משאות כבדים ופריקתם ביעדם. כשנשאל מדוע עושה מילואים משיב: "אני אוהב לעשות מילואים כל עוד אני יכול לעשות אעשה את זה אעשה בנוסף אני חושב שזה מאוד חשוב לעשות מילואים ולתרום"

על ההצטיינות משתף: "המ"פ התקשר אליי אחר הצהריים, הודיע לי שאני נבחרתי להיות מצטיין מפקד פיקוד הדרום. התרגשתי מאוד לקבל את ההודעה, אחרי שהשיחה נגמרה התקשרתי לאימא ולאחים שלי לבשר להם וגם הם התרגשו בשבילי."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך