תור הזהב

"אני מתה על אשדוד"

בחול המועד פסח, החל מהיום ועד ה-24 בחודש, ייערך באשדוד פסטיבל תור הזהב, ששם לו למטרה להעמיק את הקשר עם המורשת היהודית באמצעות המוזיקה. המופע המרכזי בפסטיבל יהיה של זהבה בן, שתופיע במופע חדש, עוצר נשימה ועוצמתי בליווי 20 נגני תזמורת נצרת ואורח מיוחד- עידן רייכל. זהבה בן התפנתה לריאיון לקראת הפסטיבל המיוחד. זהבה בן: "המוזיקה מאפשרת להעביר את המורשת היהודית הלאה ולשמר אותה".

פסטיבל תור הזהב, חוגג עשור בחמישה ימים של רב תרבותיות. הפסטיבל שייערך באשדוד בין התאריכים 17 ל-24 בחודש אפריל, הוא פסטיבל ששם לו למטרה להעמיק את הקשר עם המורשת היהודית המוסיקלית והתרבותית, ויצירת פסיפס המחבר בין מזרח למערב. הכל באמצעות המוזיקה.

המופע המרכזי בפסטיבל יהיה של זהבה בן, הזמרת האהובה עם קול הזהב של הזמר הישראלי שתופיע במופע חדש, עוצר נשימה ועוצמתי בליווי 20 נגני תזמורת נצרת ואורח מיוחד- עידן רייכל. את המופע יפתח הזמר לירן דנינו.

במופע יהיו מיטב הלהיטים מכל השנים: "טיפת מזל" , "אהבה אסורה", "זמר שלוש התשובות" , "חיים שלי", " אולי בעולם אחר" , "מלך אמיתי", "אני שטה", "אינתה עומרי", "אהבה כזו" "קטורנה מסאללה" , ועוד רבים וטובים..היא תופיע ביום רביעי 20.4  בשעה 21:00 באמפי אשדוד.

הקהל האשדודי אוהב מאוד את זהבה בן ומסתבר כי גם היא אוהבת את העיר. בריאיון מיוחד שערכה בן לקראת הפסטיבל היא דיברה על הקשר לעיר, ליהדות ומבטיחה שזה לא יהיה הביקור האחרון שלה השנה באשדוד.

ספרי קצת על הקשר שלך לעיר שעוטפת אותך בהמון אהבה?

"אשדוד היא עיר מהממת, אני נולדתי וגדלתי בבאר שבע ואשדוד מאוד מזכירה לי את העיר שבה גדלתי, האנשים החמים, הפשטות והצניעות. אני מתה על אשדוד"

הפסטיבל חוגג עשור. עד כמה חשוב לקיים פסטיבל מהסוג הזה שמחבר את המוזיקה ליהדות וההפך?

"פסטיבל תור הזהב הוא מדהים וחשוב כל כך, המסר שהוא מביא לקהל, המורשת החשובה והאירועים שקורים בו הם חגיגה לעם היהודי. מדובר בפסטיבל עם תכנית אמנותית עשירה ומגוונת והכי חשוב רב תרבותית, המאפשרת לביטוי מגוון לכל הקהילות בישראל ובאשדוד בפרט ומעביר את המסורת והמורשת לדור הצעיר".

 זה כאמור פסטיבל שעוסק במורשת היהודית, מה אומר לך העניין הזה. עד כמה הוא נוגע בך?

"המורשת היהודית מאוד נוגעת בי. אני באה ממשפחה דתית מסורתית ואני בעצמי מאמינה מאוד, אוהבת וחוקרת את המורשת היהודית ונהנית מזה מאוד. המוזיקה מאפשרת להעביר את המורשת היהודית הלאה ולשמר אותה לדורות הבאים ומאפשרת עבור מגוון הקהלים חיבור למורשת".

מה הפרויקט הבא שלך? לאן את ממשיכה בקריירה שלך?

"הופעתי פעמיים עם עדן בן זקן המדהימה במופע משותף שהגיע להיכל מנורה ולארנה בירושלים, היה פשוט מטורף. עכשיו אני עובדת על מופע חדש לקראת הקיץ שכולו יהיה הפתעה אחת גדולה שאני מכינה לקהל וכמובן שירים חדשים שייצאו ממש בקרוב"

נראה אותך שוב מופיעה בעיר?

"ברור. הולך להיות קיץ מדהים שאני מחכה לו כל כך עם המון הופעות בכל הארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך