אנטי כדורגל. עירוני אשדוד ספגה 8 אפס מכפר שלם

קבוצת עירוני אשדוד הובסה 0:8 במשחק מול כפר שלם, שנאבקה על העלייה. ההנהלה הוציאה הודעת התנצלות: "עבורנו זהו יום שחור שמכתים את המועדון". אגב הניצחון הגדול של כפר- שלם לא הספיק לה לעלות, יפו ניצחה את יבנה ועלתה ללאומית.

בושה. אנטי כדורגל. כך מכנים אוהדי עירוני אשדוד הבוקר את תצוגת קבוצתם שהושפלה 8:0 על ידי הפועל כפר-שלם, אתמול, רביעי, במסגרת ליגה א' דרום. כפר שלם הייתה צריכה לנצח בכדי להשאיר לעצמה אפשרות לעלות ותוצאה גבוהה הייתה מבטיחה לה לפחות משחק גמר אם הייתה מסיימת עם אותן נקודות כמו מכבי יפו או כפר-קאסם.

עירוני אשדוד שגברה לפני מספר מחזורים על מכבי יפו 0:2 התגאתה ביכולת שלה, ואז אמרו חלק מאוהדי הקבוצה לאנשי יפו, כי ישחקו בדיוק באותה צורה מול כפר-שלם, אבל כאמור היא הובסה קבו בצורה חד צדדית. אגב הניצחון הגבוה של כפר שלם לא הספיק לה לעלות ללאומית מאחר ומכבי יפו גברה 0:2 על יבנה ועלתה.

הבוקר הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה:

"אוהדים ועוקבים יקרים, אנו מבקשים להתנצל בפניכם מעומק ליבנו כוועד מנהל, כחברי עמותה וכאוהדים של המועדון הנפלא שבנינו ביחד במו ידינו, על תצוגת הנפל של הקבוצה במשחק סיום העונה נגד כפר-שלם. זוהי לא דרכה של עירוני אשדוד. עבורנו זהו יום שחור שמכתים את המועדון ואת הסיבוב השני הנהדר שעשינו. כמועדון אשר חרט על דגלו את ערכי הספורטיביות, ההוגנות והמצוינות, אנו לא מקבלים בשום פנים ואופן הפסד שכזה, במשחק שהינו קריטי לליגה, אף שהוא לא משפיע עלינו באופן ישיר, ונדע להסיק את המסקנות המתבקשות ולפעול בהתאם לרוח המועדון. סליחה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך