כוננות חג באשדוד: העיר חולקה לשש גזרות, הוגברו תיאומי הביטחון

בעקבות המצב הביטחוני ברחבי הארץ, העירייה מכינה עצמה בטחונית לפסח, חול המועד, מימונה ימי הזיכרון ויום העצמאות

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי קיים היום (יום שלישי) הערכת מצב בטחונית לקראת חג הפסח המימונה ואירועי הזיכרון ויום העצמאות בהשתתפות המשטרה וכלל הגורמים העירוניים. בדיון הוחלט להמשיך בשמירה על רמת כוננות גבוהה והפעלת כל האמצעים להגברת תחושת הביטחון בקרב תושבי אשדוד ואורחים המגיעים לעיר.

"אנחנו בתקופה רגישה מאוד ומאתגרת מבחינה בטחונית, והעוצמה והחוסן שלנו מול ארגוני הטרור יבואו לידי ביטוי בכך שנשמור על שגרת החיים שלנו במלואה. אנו נוקטים בכל הפעולות הנדרשות בשת״פ מלא עם המשטרה, כדי להעניק לתושבי אשדוד את תחושת הביטחון להמשיך את שגרת חייהם באופן מיטבי ובמיוחד לקראת חג הפסח ", אמר ד"ר לסרי.

בדיון השתתפו נציגי הגופים בוועדת מל"ח – משטרת ישראל, ראשי המכלולים, אגף הביטחון העירוני, מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, מנהל המוקד העירוני, ההנדסה והחינוך העירוני.

סגן מפקד תחנת אשדוד, רפ"ק אליהו מלול, העניק סקירה בטחונית בדגש על הפעולות להגברת הביטחון במרחב הציבורי, וציין את שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם העירייה: "אגף הביטחון והשיטור העירוני מהווים מכפלת כח עבורנו במשטרה בשמירה על ביטחון התושבים ואנו מודים על כך".

מנהל אגף החירום והביטחון אריה איטח, סקר את פעילות האגף ואת הקשר השוטף בין כלל הגורמים האמונים על הביטחון, כולל מתן דגש על סיורים במקומות הומי אדם, מרכזי קניות ובילוי, מוסדות חינוך ואמצעי הזיהוי בעת אירוע חריג.

העירייה נערכת לפתיחת השוק מחר (רביעי) בכוחות מוגברים ותיאום עם הביטחון בכל נושא. עוד צוין, כי העיר חולקה לשש גזרות וכבר כעת נערכים הסדרי הביטחון לאירועי הפסטיפארק בחול המועד, המימונה ויום העצמאות.

למשימות העומדות בפני אשדוד נרתמו אנשי אגף הביטחון בהובלת מנהל האגף אריה איטח , עובדי אגף התפעול, מאבטחים של חברות שמירה, עובדי עירייה .

מצלמות "מוקד רואה" במוקד העירוני יופעלו במלואן כפעילות משלימה לביקורת הכניסות והיציאות מהעיר על ידי מחסומי משטרה, מוסדות חינוך ובמרכזים הומי אדם.

בדיון צויינה עירנות התושבים ורוח ההתנדבות שלהם, כמרכיב חשוב בהתמודדות של העיר עם המצב הבטחוני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך