גמ"ח חסדי מאור מאיר חילק 300 סלי מזון לפסח

מי שניהל את המבצע הגדול הזה הוא שמעון בן שמעון, מנהל הגמ"ח. שמעון בן שמעון: "הכל בזכותו ולזכרו של מאור מאיר ז"ל שנשמתו משיכה להאיר ולזכות את תושבי אשדוד".
שמעון בן שמעון.

גם השנה גמ"ח חסדי מאור מאיר יצא לשמח משפחות ונזקקים בחלוקה של כ-300 מאות סלי מזון עשירים ומגוונים בכל טוב וכן מוצרי ניקיון לרגל חג הפסח הקרב ובא.

מי שניהל את המבצע הגדול הזה הוא שמעון בן שמעון , מנהל הגמ"ח שהוקם לזכר סנו מאור מאיר ז"ל. כל המוצרים והמצרכים שנתרמו רוכזו באולם הספורט של מקיף ד' באדיבותם הרבה והיקרה של הנהלת המקיף. תלמידים מהמקיף וצעירים רבים מהעיר הגיעו לעזור בסדר והארגון עד לחלוקת סלי המזון למאות משפחות ולנזקקים ברחבי העיר .

המתנדבים ידעו לספר שהמשפחות שקיבלו את ה"קמחא דפסחא" שמחו מאוד לקבל את סל המזון העשיר והמגוון שתכולתו תספיק לכל ימי החג וביקשו בהזדמנות זו להודות למשפחת בן שמעון היקרה ולכל התורמים.

שמעון בן שמעון: "הכל בזכותו ולזכרו של מאור מאיר ז"ל שנשמתו משיכה להאיר ולזכות את תושבי אשדוד בימות השבוע בשבתות ובחגים. אנחנו נמשיך תמיד את דרכו ופועלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך