נחלץ מהתופת

חזר הביתה: אחרי 45 יום בתופת בחרסון אבי בלו מאשדוד הצליח לברוח

בלו ששהה מעל חודש וחצי בחרסון הנמצאת בשליטה רוסית עם בנו הקטן ובת זוגו, עבר מסע חתחתים שבסופו כשהוא באפיסת כוחות אבל מאושר נחת חזרה בארץ הקודש "עברנו ניסים גלויים, כל הדרך מלאה גופות שהרוסים הרגו".

45 ימים מרים כלענה, עברו על אבי בלו תושב אשדוד שנלכד בעיר חרסון באוקראינה ולא הצליח להחלץ משם. בראיון בלעדי לעיתון "המגזין" התחנן בלו לחילוץ וסיפר על גופות ברחוב ורעב חמור.

בתחילת השבוע קנה בלו בחרסון רכב ניסן ג'וק עליו שילם פי חמישה משווי השוק וברח ביחד עם עוד שיירה של מאות משפחות מחרסון לאודסה. נסיעה שאמורה לקחת כ 3 שעות לקחה לה 16 שעות! כשבסוף הם הגיעו לאודסה באפיסת כוחות. בלו מלווה בבת זוגו ובנם בן ה3 הצליח להגיע משם למולדובה ומשם חזרה לארץ והיום חזר לעבודתו בעיר.

אבי איך היה המסע?
"ניסים גלויים, כל הכבישים מלאים בגופות של נשים ילדים ומה לא. דרך שאמורה לקחת כמה שעות לקחה יומיים. אנשי איחוד הצלה דאגו לנו באודסה ומולדובה וב"ה הנה אני בארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך