הפסד ראשון בבית התחתון

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד הובסה על ידי הפועל ר"ג גבעתיים 77:107 ורשמה הפסד ראשון מאז הפלייאוף התחתון.
אחרי שני ניצחונות רצופים, מכבי אשדוד חזרה להפסיד. היא הובסה במשחק תחתית חשוב מול הפועל ר"ג גבעתיים 77:107
אחרי מחצית ראשונה שקולה יחסית, רק קבוצה אחת הופיעה לרבי השלישי. האורדונים נהנו מדחיפה מאסיבית של הקהל המקומי ולא הביטו לאחור בדרך ליתרון 30 בפתיחת הרבע האחרון. הקבוצה של מתן חרוש נהנתה מעוד משחק ענק של דימיטריוס טרידוול שסיים עם והנחילה לאשדודים הפסד ראשון בבית התחתון. מנגד, האורדונים עם מאזן מושלם בבית התחתון וקרובים להישארות בליגה.
פתיחת המשחק הייתה שקולה והרבע הראשון נגמר ב-21:21. דימיטריוס טרידוול הנהדר היה בלתי ניתן לעצירה בצבע והוביל את קבוצתו ליתרון 21:27. רביב פיטשון החזיר, אבל טרידוול המשיך בשלו וקבע 33:40. עמית עבו הוסיף שלשה, אך ריצת 9-3 של האורחים קבעה 44:46 בלבד לאורדונים במחצית. רק קבוצה אחת עלתה מחדרי ההלבשה וריצת 9-17 של הביתיים קבעה 53:63. הפער המשיך לגדול והרבע השלישי נגמר ב-58:75. הרבע האחרון נפתח בריצת 4-17 והלוח הראה 62:92 למקומיים. מכאן, זהות המנצחת הייתה ברורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך