החשש לפיגוע שהתברר כמקרה טראגי

שניר אלמליח מאשדוד מנע נתיחת גופתו של הצעיר שחטף אמש נשק מחיילת

אמש במהלך ניסיון חטיפת נשק לחיילת נהרג יהודי תושב ישראל מיירי של קצין בכיר בצה"ל, לאחר שנחשד כמפגע, שניר אלמליח תושב העיר מנע את נתיחת גופתו לבקשת המשפחה
מחסום של המשטרה

המחלקה המשפטית של זק"א הודיעה כי בהמשך לאירוע המצער אמש באשקלון בא נורה למוות אזרח שחטף נשק מחיילת. המשטרה הגישה לבית המשפט באשקלון בקשה לצו לנתוח גופת המנוח.

נציג המחלקה המשפטית של זק"א המתנדב שניר אלמליח שייצג את המשפחה בדיון טען, שבמקרה זה אין צורך בנתיחה כשסיבת המוות ידועה וברורה, כמו שבמקרים דומים בג"ץ לא התיר נתיחה, וביקש מכב' ביהמ"ש לא לאפשר את המשך סבלם הרב של המשפחה שמעונינים בהבאת יקירם לקבורה בזמן כה קשה.

השופטת מירב עמר כהן מבית המשפט השלום באשקלון קיבלה את עמדתו ובכך דחתה את בקשת המשטרה והורתה לשחרר את הגופה לקבורה עוד הערב. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע לצורך ערעור.

בית המשפט אפשר למשטרת ישראל להגיב האם יערערו עד השעה 22:00 ובמידה ולא יערערו הגופה תשוחרר לקבורה מידית עוד הלילה. לאחר סמן קצר הודיעה המשטרה כי היא לא מעררת על ההחלטה והלוויה תתקיים בשעה 00:00 בבית העלמין מושב נגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך