יואב ג'ראפי סיים ככל הנראה את העונה

השוער שסוחב פציעה ינצל את העובדה שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה, בכדי לטפל בעצמו לקראת העונה הבאה. סהר חסון יחלפו ב-4 המחזורים שנותרו. רן בן שמעוון: "אני שמח שסגרנו את הסיפור מבחינתנו".
ג'ראפי. (צילום: טל אקוקה).

במ.ס אשדוד חגגו הישארות בליגה לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת בשבת, שהביא להישארותה המעשית לעוד עונה בליגת העל. נראה כי השוער יואב ג'ראפי גמר את העונה כשנותרו 4 מחזורים לסיום, שכן הוא סוחב פציעה ברגלו ועתה יטפל בה. אשדוד תצא לפגרה ותחזור ב-24.4 מול חדרה בחוץ.

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר בסיום המשחק מול פ"ת: "היה חשוב הניצחון הזה כדי להישאר בליגה. אין לי ספק שמעכשיו יהיה כדורגל חיובי יותר. אני מרגיש שנשארנו בליגה. זו עונת מעבר אחרי שינויים רבים. אותם שחקנים ששיחקו העונה יכולים להגיע הרבה יותר רחוק. להישאר חיוביים ואנרגטיים בתקופה הזו זה מיוחד".

השוער יואב ג'ראפי: "אני חושב שהשגנו ניצחון גדול. עברנו עונה עם הרבה עליות וירידות. התחלנו לא טוב, אחר כך כמעט הגענו לפלייאוף העליון וזה התפקשש לנו. בניצחון כמעט חתמנו את ההישארות בליגה וזו הייתה המטרה שלנו. אני שמח שסגרנו את הסיפור מבחינתנו. כנראה אטפל בעצמי כי לא סיימתי לגמרי את הטיפול בפציעה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך