לידיעת המתרחצים…מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת ונשארה בליגה

עם שער אחד קטן/גדול של בלם מכבי פ"ת מחרמיץ', הבטיחה אשדוד עוד עונה בליגת העל...והיא יכולה גם ללכת לים...כמו שנוהגים להגיד על קבוצה שנשארה בליגה.
צבטקוביץ'. (צילומים: טל אקוקה).

"בואו נגמור עם זה". זו הייתה השורה התחתונה של מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון לקראת המשחק החשוב מול מכבי פ"ת בשבת. אשדוד ידעה שניצחון נגד פ"ת שמתחת לקו האדום יביא לה עוד עונה מעשית בליגת העל. מהצד השני הגיעה פ"ת שידעה שהפסד לאשדוד ירחיק אותה מאותה המטרה. בסיום אשדוד ניצחה 0:1 קטן גדול ויכולה להתכונן לעונה הבאה…וגם ללכת לים.

פ"ת פתחה עם שני צהובים בתוך דקה. הבנו שהיא הגיעה להילחם על חייה. אשדוד מנגד שיחקה מסודר עם בריהון שבלט בחלק הראשון של המחצית הראשונה. קני סייף (13) כמעט כבש. עטטא ג'אבר (19) גם הוסיף החמצה כשהסתובב מצוין על השחקן שלו ויצר לעצמו מצב מצוין לשער. הבעיטה שלו לא הייתה רחוקה בכלל מזה.

אשדוד הייתה מאוד קרובה לשער. זה היה נראה שזה עניין של זמן בדקות האלה. חשבנו שזה הגיע כשצבטקוביץ (25) נגח מתוך הרחבה מעט מעל השער. אבל פ"ת כמעט "גנבה" גול (32) שכדור נורה לעבר גופו של עטטא ג'אבר. היא הוסיפה את החמצת המשחק (42) כשניקולסקו השתחרר מצוין ובעט נהדר. ג'ראפי מנע שער בטוח. הקבוצות ירדו עם 0:0 ששיקף.

ג'ראפי. מנע שער בטוח במחצית הראשונה.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה עם שער. סייף הגביה, סבג נגח ומחרמיץ' בלם פ"ת נגע אחרון וכבש שער עצמי. דקה אח"כ זסנו מצא את סבג לבד במרכז הרחבה של פ"ת והאחרון בעט ממצב נח מעל לשער. שער שיכול לשלוח לים.

מכבי פ"ת ידעה שהיא צריכה לכבוש לצאת מפה עם משהו. אבל לא סיכנה ממש את השער של אשדוד. השער הרגיע את אשדוד ששיחקה נכון מאחור ויצאה להתקפות מסודרות במטרה להכריע את המשחק. פ"ת ניסתה מידי פעם. אדני בעט כדור חזק מקרוב (77) והשיג קרן. נראה זה שזה הכי הרבה שהיא יכולה לעשות במשחק הזה.

אם אשדוד רצתה "ללכת לים" ולמגור עונה, אז המציל היה יואב ג'ראפי ש-9 דקות לסיום בהצלה כפולה מנע שער שוויון ודאי למכבי פ"ת ועוד כאבי ראש למשחק הבא לאשדוד. אם יש עשר עונה…יש הצלת העונה. זו הייתה הצלה כזו. אשדוד בדקה ה-90 החמיצה שער פעמיים (ברשצקי ובילו). אבל בסוף השער הקטן הספיק…ללכת לים. אשדוד בעוד עונה בליגת העל.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטוקביץ', גיל כהן, סייף, אבו עקל (ברשצקי, 72), נאור סבג,  ג'אבר (אופרי, 80), בריהון (בילו, 61), קעטבי (קמהאני, 79)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך