האחד שלהן

קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר סל, לאחר שגברה על אליצור רמלה לאחר הארכה 77:72

סדרת הגמר של פלייאוף ליגת ווינר לנשים בכדורסל יצאה  לדרך עם המשחק הראשון שבין מכבי בנות אשדוד לאליצור נווה דוד רמלה. אשדוד עם 0:1 לאחר ניצחון 77:72 לאחר הארכה.

הקבוצה של עדן ענבר התקשתה להיכנס לקצב בדקות הראשונות, אחרי שגברה 0:3 על מכבי הפניקס חיפה בסדרת חצי הגמר ונחה בשבועות האחרונים. מי שניצלו את זה היו קריסטל דנג׳רפילד ואליסה בארון (שתי שלשות), שהעלו את האורחות ליתרון כעבור חמש דקות של משחק. אז התחיל המופע של ויקטוריה ויויאנס. הכוכבת של הקבוצה מעיר הנמל אספה שלושה כדורים חוזרים וקלעה 12 נקודות באחוזים מצוינים מהשדה כדי להפוך את התוצאה ל-15:18 לזכות אשדוד בתום הרבע הראשון.

ההגנה של אשדוד המשיכה לעבוד באופן מתואם בתחילת הרבע השני ולראייה הנקודות הראשונות של רמלה ואמה קאנון הגיעו רק בדקה הרביעית של הרבע. אלא שאשדוד לא הצליחה לנצל את העובדה הזו כדי לייצר בריחה משמעותית, ולמרות שש קלעיות שלה שעלו על הלוח לפני המחצית, אף אחת פרט לויויאנס לא עברה את חמש הנקודות. 32:33 צמוד לאשדוד בהפסקה.

הרבע השלישי היה בסימן פאולינה הרסלר. שחקנית הבוסמן של שירה העליון התחילה לדייק מחוץ לקשת ועלתה למאזן אישי של 13 נקודות. אליה הצטרפו הנקודות של גילי אייזנר הפעלתנית וכל אלה הפכו את היתרון של רמלה ליציב לקראת סיום הרבע. אשדוד, שסבלה מאחוזים רעים מחוץ לקשת, התקשתה לעמוד בקצב, ביום שבו קלסי בון קולעת שש נקודות בשלושה רבעים. 48:54 לאורחות לקראת הרבע האחרון.

אם הרבע הרביעי סימן את מה שצפוי לנו בסדרת הגמר הזו, הרי שכולם יכולים להיות מרוצים: אשדוד מהעובדה שחזרה מפיגור ומשבר זמני במומנטום ברבע השלישי, רמלה מהעובדה שלא קרסה מעייפות גם בסיום, למרות הסדרה המפרכת מול ראשל״צ שהסתיימה רק ביום שני האחרון, ואוהדי הכדורסל שקיבלו דרמה עד לשניות האחרונות. נקודות של הייטאוור ו-ויויאנס החזירו את המארחות למשחק והשוו את התוצאה ל-65:65, 14 שניות לסיום. הייטאואר החטיאה הזדמנות לנצח את המשחק אבל גם דנג׳רפילד לא ניצלה את הזריקה לשלוש כדי להשיג לרמלאיות ניצחון חוץ. המשחק הלך להארכה. חמש הדקות האחרונות היו שוב מופע של ויויאנס, שהייתה הכוכבת הראשית של הערב ובקור רוח מעורר הערכה ניצחה במו ידיה את ההארכה והמשחק כולו. 34 נקודות שלה סידרו לאשדוד ניצחון 72:77 דרמטי במיוחד ויתרון 0:1 בסדרת הגמר. ביום שני ברמלה, השחקניות של שירה העליון יצטרכו למצוא פתרון לכוכבת של אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך