בלעדי: סגן ראש העיר אשדוד ניצל בנס מהפיגוע בתל אביב

כשהוא רחוק מטרים ספורים ממקום הפיגוע, סגן ראש העיר אלי נכט ראה את הכל מתרחש לנגד עניו "זה היה פשוט מטורף, ישבנו בחוץ לפתע נשמעו יריות, ואנשים התחילו לרוץ בכל מיני כיוונים"

בזמן שכוחות הביטחון ממשיכים בסריקות אחר המחבל בפיגוע הקטלני שהתרחש הערב ברחוב דיזינגוף שבתל אביב בו נפצעו אנשים רבים וחלק מהם אף מצאו את מותם מירי מחבל, לאתר 'אשדוד אונליין נודע שלסגן ראש עיריית אשדוד עו"ד אלי נכט, התרחש נס ענק.

נכט קיים פגישה בבית קפה בשם 'פופולר' הממוקם ברחוב דיזינגוף 196, כאשר 30 מטר ממנו מחבל החל לירות לעבר בית קפה סמוך, הבהלה הגדולה במקום גרמה לאנשים לרוץ לכל עבר, אך עד מהרה הדרמה המשיכה, בבניין בו ישב נכט החלה מהומה מחשש להסתגרות של המחבל בקומה העליונה.

כוחות משטרה רבים החלו לזרום לבניין ועד עתה החיפושים אחר המחבל נמשכים על ידי כוחות מיוחדים.

אלי נכט סגנו של ראש העיר אמר לאתר 'אשדוד אונליין ״זה היה פשוט מטורף, ישבנו בחוץ לפתע נשמעו יריות, ואנשים התחילו לרוץ בכל מיני כיוונים, בעל המקום מיד אמר לכולם להכנס לתוך העסק, כולם נכנסו פנימה, אנשים צעקו, כמה מהם התחילו לבכות. אני עדיין במקום, רואים את הפעילות מסביב, מחכים שיסתיים, זה ממש סמוך אלנו, היה לנו נס, אבל אני שומע שיש פצועים רבים ואני מאחל להם החלמה מהירה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך