הדלק יירד

המדינה תוותר על חצי שקל לכל ליטר בנזין

שר האוצר ליברמן הודיע כי ההפחתה במחירים תחול מיד עם תום ההליכים הטכניים הנדרשים ובהם אישור ועדת הכספים. ההפחתה ל-3 חודשים בלשב זה.
ירידה במחירי הדלק

עולה הרבה ויורד קצת.

המדינה הודיעה כי תוותר על חצי שקל מהכנסותיה מהמס על הדלק לכל ליטר בנזין. כך אמר היום, שלישי, שר האוצר אביגדור ליברמן. כיום רכיב הבלו, המס על הדלק, הוא כ-47% ממחיר ליטר בנזין ועומד טרם ההפחתה על 3.13 שקלים לליטר. הפחתת המס תהיה מוגבלת כרגע לשלושה חודשים, שלאחריהם המדיניות תיבחן מחדש.

ליברמן כי הכוונה היא לבצע הפחתה מידית במחיר הדלק בתום ההליכים הטכניים הנדרשים, ובהם אישור של ועדת הכספים: "לגבי הבלו הכוונה היא לעשות את זה באופן מידי, אנחנו בכל רבעון בוחנים את המדיניות מחדש על בסיס הנתונים, אולי ברבעון הבא נביא עוד החלטות".

למי ששכי נזכיר כי בשבוע שעבר עלו שוב מחירי הדלק והמחיר המרבי של ליטר בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי עומד על 7.44 שקלים – עלייה של 0.39 אגורות לליטר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך