עוד לא.

מ.ס אשדוד רצתה לחזור מטדי מול בית"ר ירושלים עם נקודות ולסיים את סיפור ההישארות בליגה, אבל היא נוצחה 0:1 ועדיין לא הבטיחה זאת רשמית.

דבר אחד היה משמעותי השבוע עבור רן בן שמעון ומ.ס אשדוד. לסיים את סיפור ההישארות בליגה. בן שמעון חשש מהעובדה שכולם אומרים שאשדוד כבר נשארה. בכדי שזה יקרה מעשית הוא רצה לחזור ממשחק החוץ ביום ראשון, בטדי מול בית"ר ירושלים, עם נקודות. זה נגמר בניצחון של בית"ר 0:1 ואשדוד תצטרך למצוא את הנקודות הדרושות במשחק הבא.

לבית"ר ירושלים היו תכניות אחרות והיא פתחה בלחץ על שער מ.ס אשדוד. היא רצתה את הנקודות לשרוד. השוער יואב ג'ראפי כבר בדקה ה-6 הוציא כדור מסוכן לקרן ומנע מבית"ר לחגוג. תמיר עדי (9) הוסיף בעיטה מ-20 מטרים ועוד עצירה מצוינת של ג'ראפי. אשדוד הגיבה עם בעיטה של קמהאני המגן מ-16 (דקה 17) מטרים ליד הקורה.

בדקה ה-21 דווקא שהמשחק נראה כאילו מתאזן יצאה בית"ר למתפרצת וכבשה. מיכאל אוחנה שלח כדור לשועה, שהמשיך בנגיעה להאסלבנייק שהגיע מול ג'ראפי וגלגל פנימה 0:1 לירושלים. בית"ר המשיכה לחפש את השני וג'ראפי הוציא כדור (33) נגיחה מצוין של תמיר עדי מהגבהה של אוחנה. המחצית נגמרה רק עם 0:1 לבית"ר ואפשרות לאשדוד לחזור.

רצה לסיים את סיפור ההישארות בטדי. בן שמעון.

בית"ר פתחה גם את המחצית השנייה בהחמצה גדולה. מיכאל אוחנה (46) בעט כדור מהאוויר מתוך הרחבה וג'ראפי שוב היה שם בהצלה נהדרת. אשדוד נכנסה למשחק והתחילה ללחוץ. זוהר זסנו המחליף הגיע למצב ליד שער בית"ר (52). אבו עקל שלח באותה הדקה כדור לעמוד. אשדוד במשחק. בית"ר ומיכאל אוחנה הגיבו בבעיטה (55) נהדרת ושב ג'ראפי היה במקום.

אשדוד חיפשה שוויון לחזור לפחות עם נקודה ולהשאיר את בית"ר באזור המסוכן. אשדוד לחצה את בית"ר לשערה שחיפשה מתפרצות. שלו הרוש (82) שלח כדור חד ופספס בסנטימטרים את השער של בית"ר ואת השוויון. אשדוד נשארה עם הכמעט, בית"ר עם השער והנקודות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 46), צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני (אוואני, 46), אבו עקל (הרוש, 58), סבג, ג'אבר (בילו, 58), כנעאן (קעטבי, 63), בריהון, סייף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך