משרד התחבורה הודיע: הוזלת מחירים לצעירים – נסיעות בחינם למבוגרים

אחרי אין ספור גזרות כלכליות בעניין יוקר המחייה, משרד התחבורה הודיע על שורה של הטבות חשובות, כל הפרטים בכתבה
השביתה הגדולה: 'אפיקים' תשבית את האוטובוסים באשדוד

שרת התחבורה ושר האוצר הודיעו כי החל מהקיץ הממשלה תסבסד משמעותית את מחירי התחבורה הציבורית, והמחירים יירדו דרמטית. כרטיס חופשי-אזורי בפריפריה יעלה 99 שקלים בלבד, בני 75 ומעלה יזכו בנסיעות חינם ובני 60 ומעלה להנחה משמעותית

שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר האוצר אביגדור ליברמן הודיעו בצהריים על רפורמה שתוזיל משמעותית את מחירי התחבורה הציבורית ותיכנס לתוקף בקיץ הקרוב. במסיבת עיתונאים האשימה מיכאלי כי "משרד התחבורה הזניח את התחבורה הציבורית במשך שנים – והפקקים הלכו והצטברו".

במסגרת השינוי, המחירים יסובסדו ב-70%, והתכנון הוא להגדיל את הסבסוד עוד יותר בשנים הבאות. בעקבות הרפורמה, כרטיס חופשי-חודשי ארצי יעלה 225 שקלים בלבד – וכרטיס חופשי-אזורי יעלה בפריפריה 99 שקלים בלבד.

הרפורמה מסדירה גם נסיעות חינם לבני 75 ומעלה. כמו כן, בני 60 ומעלה יקבלו הנחה של 50%. ליברמן ציין כי הוא מקווה שעד סוף השנה כל הגמלאים (בני 67 ומעלה) לא יצטרכו לשלם כלל על שימוש בתחבורה הציבורית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך