"האפודים הצהובים" שומרים על העיר

קבוצות ספורטאי האופניים מכבי אשדוד החלה הבוקר לסייר במרכז העיר בגלל המצב הביטחוני. חלק מחברי הקבוצה נושאים נשק ברישיון. רגע לפני היציאה הם גם עברו תדריך על ידי דודו להבה -מנהל אגף הביטחון .

קבוצות רוכבי אופניים, המזוהות באמצעות אפודים צהובים עם הכיתוב "ביטחון עירוני", סיירו במספר מרכזים מסחריים. לקראת השעה 11:45 הגיעו לקרבת בתי ספר וגני ילדים במטרה לסייע לכוחות הביטחון בשמירה על המרחב הציבורי.

אתמול הודיעו חברי הקבוצות על התנדבות והרתמות לסיוע בשמירה על המרחב הציבורי, ומעבר לסיורים ביטחוניים רכובים ברחבי העיר: "צו השעה שלנו ושל כל תושבי אשדוד הוא להתגייס למאמץ העירוני לטובת לשמירה על התושבים ועל הביטחון במרחב הציבורי". "אשדוד היא עיר גדולה ויש בה מעל 600 רחובות ושטחים גדולים שדורשים כיסוי. ההתגייסות של כולנו היא החומה ומגדל העירונית בעת הזו".

 

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי פנה אתמול לתושבים: "כדי שנוכל להמשיך ולתגבר את הנוכחות בשטח, אני קורא לכל צעירי העיר, משוחררי צה״ל, עובדי משרד הביטחון לשעבר תושבים.ות להצטרף אלינו למאמץ העירוני להגברת הביטחון האישי של כולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך