השומרים החדשים

תושבי העיר נענו לקריאת ראש העיר לבצע שמירה בעיר

בעקבות המצב הביטחוני. מנהל השירותים חברתיים ביחד עם אגף הביטחון, יצרו איתם קשר במטרה להציב אותם למשימת השמירה למרחב הציבורי.
גם הם בשומרים.

לאחר קריאת ראש העיר לבוא ולהתנדב בשמירה על העיר, בעקבות המצב הביטחוני, מעל 100 תושבים כבר ביקשו לבוא ולקחת חלק בסיוע בשמירה במרחב הציבורי העירוני . מנהל השירותים חברתיים ביחד עם אגף הביטחון, יצרו איתם קשר במטרה להציב אותם למשימת השמירה למרחב הציבורי.

הערב הודיעו חברי קבוצת ספורטאי האופניים מכבי אשדוד על התנדבות והרתמות לסיוע בשמירה על המרחב הציבורי ומעבר לסיורים ביטחוניים רכובים ברחבי העיר: "צו השעה שלנו ושל כל תושבי אשדוד הוא להתגייס למאמץ העירוני לטובת לשמירה על התושבים ועל הביטחון במרחב הציבורי". בקבוצה קראו לעוד רוכבי אופנים להצטרף למאמץ ולסייע למשטרת אשדוד, העירייה ומתנדבים נוספים שהתגייסו למשימה בימים האחרונים. "אשדוד היא עיר גדולה ויש בה מעל 600 רחובות ושטחים גדולים שדורשים כיסוי. ההתגייסות של כולנו היא החומה ומגדל העירונית בעת הזו".

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי פנה היום לתושבים כדי שנוכל להמשיך ולתגבר את הנוכחות בשטח, אני קורא לכל צעירי העיר, משוחררי צה״ל, עובדי משרד הביטחון לשעבר תושבים.ות , להצטרף אלינו למאמץ העירוני להגברת הביטחון האישי של כולנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך