סוגי עגילים שכדאי שתכירו

בעוד בעבר רגילים היינו לראות עגילים בעיקר בתנוך האוזן, ולא ביותר מדי מקומות מלבד לאזור ספציפי זה, כיום קיימים ונפוצים ביותר כמה וכמה סוגים שונים של עגילים המיועדים לאזורים שונים ונבדלים באוזן (כמו גם עגילים ופירסינגים באזורים אחרים בכלל של הפנים והגוף...). להלן כמה סוגים שונים של עגילים שכדאי להכיר בשמם, ובמקרים רבים גם להיוודע כי אתם מכירים עגיל זה מאנשים רבים שאתם רואים מדי יום, אך אף פעם לא נחשפתם לשמו ה"רשמי"
תמונה: טרייבל

טראגוס – השם טראגוס מתייחס לנקודה ספציפית ביותר באוזן – הסחוס הקטן שנמצא ממש במרכז האוזן, בכניסה לתעלת השמיעה. עכשיו, כשאתם חושבים על זה, וודאי ראיתם לא מעט אנשים (נשים וגברים גם יחד) עם עגיל או פירסינג באזור זה של האוזן, נכון? מדובר בפירסינג יוניסקס, כזה אשר מתאים הן לנשים והן לגברים, אשר תמיד תופס את העין ותשומת הלב בגלל מיקומו יוצא הדופן והבלתי שגרתי. בנוגע לטראגוס, חשוב לדעת שכמו באזורים סחוסיים אחרים באוזן מדובר באזור אשר מכיל יחסית מעט כלי דם, ולכן מועד יותר לזיהומים בעייתיים (לגוף קשה יותר להילחם בזיהומים הנוצרים שם). לכן, לאחר שעושים טראגוס חשוב לשמור על האזור ועל העגיל הטרי נקיים כמה שניתן, ולהקפיד על כך כמה פעמים ביום למשך כל תקופת ההחלמה.

עגיל רוק – גם כאן מדובר בעגיל מוכר ונפוץ יחסית, אך רבים פשוט אינם מכירים אותו בשם זה. עגיל רוק הוא כזה הממוקם בחלקה העליון של האוזן, בחלק הפנימי של קיפול האפרכסת. גם כאן מדובר בעגיל שניתן למצוא על נשים ועל גברים גם יחד, ובמקרים רבים יהיה מדובר בעגיל בצורה חישוק או בננה. בכל הנוגע לעגיל רוק חשוב להכיר כי מדובר באזור יחסית קטן עם כמות קטנה יחסית של סחוס אותו ניתן לחורר. לכן, לא כל אוזן מתאימה לעגיל רוק. צריך לבדוק את האוזן המדוברת ולהבין האם אזור זה כולל מספיק שטח על מנת לחורר ולהכניס עגיל, שיישאר יציב לאורך זמן. במידה ופירסר מסוים מבטיח לכם כי הוא יכול לעשות לכם עגיל רוק עוד לפני שראה את האוזן שלכם, זו סיבה טובה להיות חשדניים כלפיו.

הליקס – השם "הליקס" מתייחס לחלקה החיצוני של אפרכסת האוזן. בשנים האחרונות ניתן לראות הרבה מאוד נשים שהולכות עם עגילים בחלק זה של האוזן, הרבה פעמים יותר מעגיל אחד (כמה נקודות שיורדות לאורכו של החלק החיצוני של האוזן…). לרוב עושים הליקס באמצעות מחט, ולא באמצעות אקדח, ומומלץ לענוד בו תכשיט ישר יחסית במהלך ההחלמה, במקום חישוק או צורות עגולות ומעוקלות אחרות. זאת על מנת שהעגיל לא יזוז יותר מדי וייצור גירוי נוסף באזור הרגיש.

קונץ' – עגיל קונץ' הוא עגיל (או מדויק יותר – פירסינג) הנעשה במרכז אפרכסת האוזן, מרכז ה"קונכייה" (מכאן מקור השם). מדובר במיקום יחסית מקורי אשר הופך פופולארי לאחרונה. כאשר עושים עגיל קונץ' תקופת ההחלמה עשויה להיות מעט ארוכה מהרגיל, ובמהלכה חשוב במיוחד להקפיד על שמירת האזור נקי ככל הניתן וחופשי מגירויים. עגיל זה יש לעשות באמצעות מחט, ולא באמצעות אקדח או שדכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך