והעולה לגמר סל היא…..

מכבי בן בנות אשדוד חזרה מפגרת הגביע המאכזבת מבחינתה עם תצוגה נפלאה וניצחון בחיפה 68:79, שהעניק לה 0:3 וכרטיס לגמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. הקבוצה של עדן ענבר תחכה למנצחת במשחק בין רמלה לראשל"צ.

מכבי בן בנות אשדוד מחכה. היא מחכה לראשון לציון או רמלה (1:2 לרמלה בסדרה) שאחת מהן תשחק מולה בסדרת הגמר סל בליגת העל בכדורסל נשים. אשדוד עם המאמן עדן ענבר, עלתה לסדרת הגמר לאחר שגברה במשחק השלישי על חיפה 68:79 בחוץ, ו-0:3 חלק בסיכום הכללי.

אחרי יותר משבוע של מנוחה למכבי הפניקס חיפה היו את כל הסיבות בעולם להגיע מפוקסת למשחק השלישי מול מכבי בנות אשדוד, שמצדה חוותה הפסד מביך לחולון בחצי גמר גביע המדינה. אלא שחיפה לא באמת הצליחה להיכנס למשחק לאורך כל המחצית הראשונה.
הרבע הראשון היה בסימן תצוגה התקפית של ויקטוריה ויויאנס, שניצלה חולשה התקפית של צ'לסי הופקינס וקשיים של ברניס מוסבי בצבע מול קלסי בון. אשדוד הובילה בסיום 17:20 והגדילה את הפער לדו ספרתי בתחילת הרבע השני, כשגם שאר שחקניות החמישייה נכנסו לקצב ויצרו שחיפה התקשתה לענות לה. לקראת סיום המחצית ההגנה הירוקה התהדקה והורידה מעט את האחוזים המצוינים של אשדוד, אבל זה לא מנע מהאורחות לרדת להפסקה ביתרון 36:40.

דיין מחכה בהגנה.

הרבע השלישי נפתח בהסתערות של אשדוד על הסל הירוק. חיפה לא הצליחה לייצר סלים מתרגילים מסודרים והלכה לפעולות אישיות של הזרות, אלא שגם אלה היו רחוקות מלהושיע. כשחיפה כבר קלעה, היא סבלה מירידה מרושלת להגנה, ואשדוד ידעה לנצל זאת היטב ולהרחיב את הפער למחוזות ה-15 הפרש. ככל שאשדוד הפכה רגועה יותר, כך חיפה נראתה מתוסכלת יותר. היא הייתה רחוקה מליצור איזושהי ריצה שתחזיר אותה לעניינים ולקראת סוף הרבע התחושה הייתה שהפסד ב-24 הפרש, כמו במשחק השני בסדרה, הוא תרחיש הגיוני. 53:63 בתום הרבע השלישי.

ניצחון בחיפה.

חיפה עוד עשתה מעט קולות של קבוצה שנלחמת בתחילת הרבע האחרון, אבל משחק התקפי מצוין של אשדוד, עם הכנסות כדור פנימה וריווח טוב לקלעיות הוליך את האורחות ליתרון 57:70 שבע דקות לסיום. קריסטל וון עוד ניסתה לייצר נקודות מהירות לזכות חיפה, אבל לאורך כל הרבע, המשחק והסדרה כולה, זה לא נראה היה כוחות. משחק קבוצתי של אשדוד, שבו חמש שחקניות קולעות בספרות כפולות, היה מעבר למה שחיפה מסוגלת להתמודד איתו. זה נגמר 68:79 לזכות אשדוד, שמכריעה את הסדרה ב-0:3 חד וחלק ומבטיחה את מקומה בגמר הפלייאוף.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, דיין 13, בון 13, הייטאוור 12, כהן 10, פרסלי 9.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך