מכבי בן בנות אשדוד רחוקה משחק אחד מהגמר סל

היום, שני, בשעה 19:00 מכבי הפניקס חיפה תארח את מכבי בן בנות אשדוד (אולם אסי, שידור ישיר בערוץ היוטיוב No Filters). אשדוד מוליכה 0:2 בסדרה וניצחון יעניק לה את הכרטיס לגמר אליפות המדינה בכדורסל נשים.
היום, שני ייערך שחק מספר 3 בסדרות חצי גמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל נשים. ניצחון נוסף של קבוצת מכבי בן בנות אשדוד, יעניק לה את הכרטיס לגמר הפלייאוף.
בשעה 19:00 מכבי הפניקס חיפה תארח את מכבי בנות אשדוד (אולם אסי, שידור ישיר בערוץ היוטיוב No Filters). הצהובות כחולות מאשדוד מוליכות 0:2 בסדרה וניצחון כאמור יעניק להן את הכרטיס לגמר אליפות המדינה. מנגד, ניצחון של המקומיות יכפה משחק רביעי בסדרה.
אגב, בשעה 20:00 הפועל ראשל"צ תארח את אליצור נווה דוד רמלה (היכל הספורט גן נחום, שידור ישיר בערוץ הספורט חמש פלוס). הסדרה בין שתי הקבוצות עומדת על שוויון 1:1, כך שאם אשדוד תנצח, היא תנוח ותחכה לקבוצה השנייה בגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך