משלנו

בובי מלבסקי מאמן מ.ס אשדוד בעבר הדיח את איטליה!!!

נבחרת צפון מקדוניה הדיחה את איטליה הגדולה מפלייאוף המונדיאל בתוצאה 0:1 והדהימה את העולם. מי שמאמן אותה הוא בובי מילבסקי ששיחק באשדוד ואף אימן אותה ב-2018. מילבסקי: "אמרתי לשחקנים ליהנות וזה מה שקרה”.
בובי מילבסקי

סנסציה עולמית וגם למ.ס אשדוד יש קשר קטן לזה.

נבחרת צפון מקדוניה הקטנה, גברה בחמישי עם איטליה הגדולה בתוצאה 0:1 בשער בתוספת הזמן, הדהימה את העולם והדיחה אותה מפלייאוף העפלה למונדיאל בקטאר. מי שמאמן את צפון מקדוניה הוא לא אחר מאשר…בובי מילבסקי שאימן את אשדוד ואף שיחק בה.

מילבסקי בעת שאימן את אשדוד.

מילבסקי שיחק במ.ס אשדוד בין השנים 2001-2004 ובשנת 2018 אף אימן את הקבוצה זה אינו ההישג הראשון של מילבסקי שהעפיל בעבר עם צפון מקדוניה הצעירה לאליפות אירופה. עתה תצטרף מקדוניה הצפונית לשחק בשבוע הבא מול פורטוגל על הזכות לעלות למונדיאל.

 בובי מילבסקי: “אלו שחקנים ששווה לחיות בשבילם. ניצחנו את איטליה בדרך האיטלקית, שער אחד משתי בעיטות. אני מאושר. אמרתי לשחקנים ליהנות וזה מה שקרה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך