לראשונה בעיר: חברת יובלים ותושבי אשדוד חגגו את חג המים

יובלים אשדוד מציג": חגיגות חג המים הראשון באשדוד בהשתתפות מאות תושבים

הצלחה מסחררת: מאות תושבים השתתפו אתמול ביום שלישי בחגיגות  יום המים באשדוד שהתקיימו  לראשונה בעיר ביוזמת "יובלים אשדוד" בשיתוף  החברה העירונית לתרבות הפנאי.

יום המים הבינלאומי חל אתמול, לכבודו יזמו ב"יובלים אשדוד" חגיגיות אמיתיות:  במהלך היום התקיימו פעילויות ואירועים לתושבים בכל הגילאים, בעלות מינימלית של עשרה ₪, במרכזים של החברה העירונית לתרבות פנאי. הערך המרכזי  של האירועים התייחס  למשאב המים תחת הסלוגן  "באשדוד שותים מי ברז", המים שמספק תאגיד "יובלים אשדוד" שהינם באיכות מעולה וזולים באופן משמעותי ביותר ממים אחרים.

מאות ילדים והורים  נלהבים השתתפו במופע של  ד"ר מולקולה באולם דיונה. הד"ר שיתף את הילדים בניסויים מדעיים במים ובחומרים אחרים. הילדים וההורים השתתפו במופע ולא הפסיקו לצחוק ולהתלהב. אמן החושים ליאור יעקובוב קרא את מחשבותיהם של הרבים אשר הגיעו להופעתו  במרכז קהילתי אחווה, ויצר אשליות מוצלחות שהקהל לא יכל שלא להאמין באמיתותם.

מ"מ מנכ"לית יובלים אשדוד מלי בן ברוך הרצתה קודם להופעה על פעילות התאגיד אשר השקיע 900 מיליון ש"ח בשדרוג והקמת תשתיות מים וביוב  בעיר, ועתיד להשקיע כ-400 מיליון ₪ נוספים, ובכך יצר  מהפכה בתשתיות , בשירות מתקדם ויעיל ללקוחות, בשמירה על איכות הסביבה ובאחריות חברתית – למען תושבי אשדוד.

חגיגות יום המים שנחגגו לראשונה  באשדוד הינן נדבך נוסף באחריות החברתית של התאגיד, הכוללות קרן לאחריות חברתית בסיוע לתשלום לבעלי חוב, הפחתת ריבית והפרשי הצמדה לבעלי חוב, אימוץ של אקים אשדוד בדמות שיפוץ דירות בקהילה, תכנית לשמירה על וותיקים בודדים באמצעות קריאת מדי המים מרחוק, התראות לתושבים במקרים של צריכה גבוהה בכדי לחסוך מים וכסף ותכנית חינוכית בנושא שמירה על משאב המים  ואיכות הסביבה –עבור תלמידי כיתות ד' באשדוד.

עבור ילדי אשדוד התקיימו בחגיגות המים גם סדנאות,  במתנ"ס  טנה – הדפסי דיו על מים  ויצירת הדפסים ייחודיים וחד פעמיים על גבי ניירות שונים, כאשר  כל משתתף לקח עימו הדפסים בסיום,  ובצוללת הירוקה –  סיור חוויתי משולב משחקים בנושא חיסכון במים והעלאת המודעות לבזבוז המים  וכן סדנא פעילה בנושא צבעי מים אקולוגים.

מ"מ מנכ"ל יובלים אשדוד מלי בן ברוך " אני מודה לשותפינו בחברה העירונית לתרבות הפנאי על הפקת האירועים. זוהי תחילתה של מסורת – חגיגות יום המים באשדוד. אנו ב"יובלים אשדוד"  גאים על ראשיתה של מסורת זו אשר שמה במרכז את ערך השמירה על משאב הטבע – מים, בהשתתפות מאות  מתושבי אשדוד."

צילום: odery – לימור אדרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך