ג'ף רוזן אמור להגיע באפריל, במכבי אשדוד יבדקו את הכוונות לעתיד

מצבה של קבוצת הכדורסל בליגה הלאומית אינו טוב והיא בתחתית. השיחות יכוונו לפתרון השנה ולבדוק את הכוונות לעונה הבאה. ייתכן כי יבקשו הגדלת תמיכתו הכספית.
רוזן משמאל עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

ג'ף רוזן, נשיא מכבי אשדוד, קובצת הכדורסל מהליגה הלאומית, אמור להגיע בתחילת החודש הקרוב, אפריל לארץ, לאחר שלא היה כאן כמה חודשים. שיחה צפויה בינו לבין ראשי הקבוצה לגבי העונה והעתיד, של הקבוצה ושלו בקבוצה.

אשדוד נמצאת בתחתית הליגה, במקום ה-13 (לא ברור אם ירדו שתיים או שלוש קבוצות). בקבוצה ידברו עם ג'ף, שהוא הסמכות המקצועית על פי ההסכם, כיצד יוצאים ממצבה לש הקבוצה העונה. שיחה צפויה לו עם המאמנת נעמי קולדני.

אבל בנוסף נראה כי ייערכו שיחות איתו גם לגבי העתיד. בקבוצה ירצו לדעת על התכניות לעונה הבאה. יתכן כי עניין התמיכה בקבוצה יעלה ובאשדוד יבקשו לדעת אם יגדיל את תמיכתו שעומדת על כ-700 אלף שקלים, בכדי להגיע לתקציב שמראש יביא את הקבוצה למועמדות רצינית לעלייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך