רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" החליטה לאמץ את קבוצת הקט רגל "דולפיני אשדוד"

האימוץ הוא לשלוש השנים הקרובות. אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל בעלת רשת שטיינר. "החזון של חברת סונובה ושל רשת שטיינר הוא לאפשר לכל אדם חירש או כבד שמיעה לחיות חיים ככל האדם ללא כל מגבלות".

רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" מקבוצת סונובה ישראל, המשווקת בישראל מבחר מכשירי שמיעה ושתלים דיגיטליים מתקדמים תחת המותגים פונאק, יוניטרון ואדוונסד ביוניקס, החליטה לאמץ את קבוצת הקטרגל "דולפיני אשדוד" – קבוצה לחרשים ולקויי שמיעה, במהלך שלוש השנים הקרובות.

הרשת תעניק את החסות הראשית לנבחרת המצטיינת. דולפיני אשדוד מובילה את ליגה כדורגל אולמות תחת ארגון ספורט חירשים בישראל עם  8 ניצחונות ללא הפסד ובנוסף השבוע עלתה לחצי גמר גביע מדינה! הקבוצה זכתה ב- 8 אליפויות 4 דאבלים ו- 2 אליפויות אירופה.

"החזון של חברת סונובה ושל רשת שטיינר הוא לאפשר לכל אדם חירש או כבד שמיעה לחיות חיים ככל האדם ללא כל מגבלות". לשם כך החברה שוקדת לפתח את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לשיקום כבדי שמיעה, אך מעבר לכך גם תומכת ומעודדת השתתפות שוויונית בספורט, בתרבות ובכל ערוץ והזדמנות – כי ברור שחירשים וכבדי שמיעה יכולים להשתלב בכל מסגרת ולהגיע להישגים מצוינים בכל תחום ממש ככל אדם אחר," מציין אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל בעלת רשת שטיינר.

"רשת "שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה דיגיטליים מתקדמים בכל העוצמות והגדלים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן. מגוון המכשירים המשווקים על ידי החברה מכסה באופן מוחלט ובלעדי את כל טווח הדרישות של מבוגרים וילדים עם לקות שמיעה. התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן אישי וממוחשב על ידי קלינאי התקשורת המנוסים והמסורים של החברה.

היצע השירותים של החברה כולל בין השאר: מגוון גדול של מכשירי שמיעה, עזרי שמיעה איכותיים ואביזרים מתאימים, מערכות שמע לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים ועוד. כמו כן, פתרונות להקלה על טנטון, אוזניות, אטמים למים, רעש או מוזיקה וכל סוגי הסוללות למכשירי השמיעה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך