תגבור כוחות

בעקבות הפיגוע בבאר שבע: ראש העיר קיים הערכת מצב עם משטרת אשדוד

הפיגוע הרצחני אמש בו נהרגו ארבעה יהודים תושבי האדור, הביא את עיריית אשדוד לתגבור מיוחד, בעקבות כך ערים נוספות נערכות בתיגבור כוחות משטרה

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיים היום הערכת מצב ותגבור כוחות שיטור באשדוד, זאת על רקע הפיגוע אתמול. בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו הוא כתב "הבוקר קיימתי הערכת מצב בהשתתפות משטרת ישראל, מחלקת הביטחון העירונית, מד"א, כב"א וראשי המנהלים העירוניים".

ראשהעיר הוסיף וכתב "הוריתי על תגבור כוחות שיטור ופיקוח ברחבי העיר, הגברת היקף הסיורים במוקדי התקהלות והגדלת הנוכחות של גורמי הביטחון במרכזים הומי אדם ובקרבת מוסדות חינוך. בנוסף, יתוגבר חמ"ל אחוד, הפועל בחירום בשיתוף פקע"ר וכלל גורמי הביטחון בעיר".

לסיום הוסיף "לצערי, אנו מורגלים במציאות שבה העורף הוא החזית, כך גם במקרה זה. הערנות שלכם האזרחים היא קריטית ויכולה למנוע פיגועים או לכל הפחות לעצור אותם, כפי שארע אתמול. אנא היו ערניים, דווחו למוקד 106 או 100 והזעיקו את כוחות הביטחון בכל מקרה של חשד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך