כדורסל

עוד הפסד למכבי אשדוד, מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה.

המחזור ה-29 והלפני אחרון נערך הערב עם חמישה משחקים, מכבי אשדוד רשמה עוד הפסד, הפעם בחוץ לעפולה 86:77
נעמי קולודני. (צילום: לילך וייס, באדיבות איגוד הכדורסל)

מכבי אשדוד מחפשת ניצחון ליגה. אבל מחזור אחד לסיום העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל היא השיגה…עוד הפסד. אשדוד נוצחה בחוץ על ידי עפולה 86:77.

הפועל עפולה הגיעה למשחק הזה כשהוא לא קריטי עבורה, כיוון שהבטיחה את המקום השישי. למרות זאת, הקבוצה מבירת העמק יצאה עם ידה על העליונה בזכות 10 שלשות ב-50 אחוז ו-27 נקודות של קרון דשילדס. האשדודים ברחו לקראת סוף המחצית, אך ברבע השלישי התקשו לייצר נקודות וראו את הפועל עפולה נוטלת את ההובלה עד לסיום. הקבוצה מעיר הנמל תפגוש ביום שישי את מגדל העמק/יזרעאל לקרב תחתית קריטי.

קרון דשילדס וארתור רוזנפלד בלטו בפתיחת המשחק שהייתה שקולה. השוויון נשמר והלוח הראה 24:24 לאחר הרבע הראשון. השוויון נשמר בפתיחת הרבע השני – 31:31. דקות טובות של יוניו ברואטה וארתור רוזנפלד הורידו את מכבי אשדוד לחדרי ההלבשה ביתרון 45:37. קרון דשילדס ורועי נציה החזירו את הביתיים למשחק בפתיחת הרבע השלישי – 52:52. אלון ספיר השלים את המהפך עם 4 נקודות ברצף, בעוד מנגד מכבי אשדוד התקשתה לייצר נק' ברבע הזה וסיימה אותו בפיגור 55:63. לא הרבה השתנה ברבע האחרון כשקרון דשילדס סוחף את קבוצתו לניצחון.

הרבו למכבי אשדוד: רומן רובינשטיין (8/10 מהשדה) 21 נק', כריס אורטיז ורביב פיטשון 14 נק' כ"א, ארתור רוזנפלד (12 אסיסטים) 10 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך