ד"ר לסרי: "על כולנו לגלות ערנות ולהיות לעזר לכוחות הביטחון מול ניסיונות פיגוע"

אמר את הדברים בעקבות הפיגוע בבאר שבע בו מחבל תושב חורה שבנגב רצח למוות שלושה בני אדם. ד"ר לסרי: "עלינו לזכור שוב שלצערנו העורף ברחבי כל מדינת ישראל הוא גם חזית".
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.
ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי יצאה בקריאה לתושבי העיר לגלות ערנות מול ניסיונות פיגוע. הוא אמר את הדברים שעה קלה לאחר הפיגוע בבאר שבע כשמחבל תושב חורה שבנגב דרס למוות רוכב אופניים ואז החל במסע דקירות לאור יום ורצח עוד שלוש נשים.
ד"ר יחיאל לסרי: "יום אבל בישראל. ארבעה ישראלים נרצחו היום בפיגוע מחריד בבאר שבע. ארבעה אנשים שקמו לעוד יום שגרתי ומצאו את מותם על ידי מחבל ארור".
ראש העיר ממשיך: "בעוד עיני כל העולם נשואות לאוקראינה, ובצדק, אירעו בישראל רק בחודש האחרון 8 פיגועים, הרצחני מבניהם ארע לפני שעות ספורות. פיגועים אלו הם תזכורת כואבת למלחמה היומיומית שבה אנו מצויים, מלחמה על זכות הקיום שלנו, על המדינה שלנו ועל החיים שלנו כאן בשלום ובביטחון.
ליבנו עם תושבי העיר באר שבע, ובשם כל תושבי אשדוד אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים הי"ד ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. ולאור ריבוי הפיגועים לאחרונה, עלינו לזכור שוב שלצערנו העורף ברחבי כל מדינת ישראל הוא גם חזית, ועל כולנו לגלות ערנות אישית בימים אלה, ולהיות לעזר לכוחות הביטחון שלנו מול נסיונות פיגוע, כמו האזרחים האמיצים שירו היום במחבל הארור ומנעו קורבנות נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך