מקניה לאשדוד

משלחת מקניה באה ללמוד על ביטחון וחירום

משלחת בכירה מקניה הגיע היום (21/3/22) לביקור בעיריית אשדוד וביקשה ללמוד על נושא הביטחון ומנהיגות בחירום. במהלך הביקור הם נפגשו עם קב"ט העירייה אל"מ (מיל.) אריה איטח ועם מנהל המוקד העירוני דוד דבש ואנשי המוקד. את המשלחת אשר מנתה 8 איש, ליוותה גב' אריאלה רוזנטל, מנהלת קשרי חוץ של עיריית אשדוד

עיריית אשדוד אירחה היום משלחת בכירה ממדינת קניה אשר ביקשו ללמוד על מערך הביטחון העירוני ועל תפקודה של מנהיגות העיר במשברים ובעת חירום. המשלחת בת 8 חברות וחברים, מלווה במנהלת המחלקה לקשרי חוץ גב' אריאלה רוזנטל, הגיעה לביקור קצר באשדוד ופגשה את שני האנשים הרלוונטיים לנושא הנלמד.

קב"ט העירייה ומנהל אגף הביטחון אל"מ (מיל.) אריה איטח, אירח את המשלחת במרכז ההפעלה העירוני והציג בפניהם את דוקטרינת ניהול החירום העירוני ואת תפישת הביטחון בחירום. הוא הציג בפניהם את המבנה הארגוני בחירום, את המבנה ההירארכי שבראשו עומד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואת המכלולים וגופי הביטחון וההצלה העירוניים. בתוך כך עמד על סדר הפעולות המתבצע בעת חירום, על הכלים שעומדים לרשות נושאי התפקידים, ועל ממשקי העבודה בין כל חברי מטה החירום.

מר דוד דבש, מנהל המוקד העירוני, הציג את המוקד החדש על כל השיפורים שנעשו בו במסגרת השיפוץ המסיבי שנעשה לאחרונה. כל השיפורים שנעשו בשיפוץ האחרון הם תולדה של למידה מתמשכת ותובנות שגובשו בעקבות כל המערכות הצבאיות האחרונות ומעורבות העיר בלחימה. דבש הציג בפניהם את חדר המצב ואת היכולות של המוקד בבניית תמונת המצב ובהצגתה בפני קברניטי העיר בעת חירום, כך שיתאפשר למנהיגים לקבל החלטות מושכלות גם בתנאים של אי ודאות.

אריאלה רוזנטל ליוותה אותם במהלך הביקור בעיר והציגה בפניהם את אשדוד היפה. "המשלחת נהנתה מאוד מהביקור בעיר, נהנו מהמפגשים עם אנשי המקצוע ומהידע שרכשו במהלך הביקור ונהנו במיוחד להצטלם על רקע נופיה של העיר" אמרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך