ללא אירועים מיוחדים

מד"א: מאות אלפי בני אדם השתתפו במסע הלווית הרב חיים קניבסקי זצ"ל

ניידות מגן דוד חונות

מסע הלוויה של הרב חיים קניבסקי זצ"ל, שנערך בבני ברק בנוכחות מאות אלפי משתתפים, הגיע לפני שעה קלה לסיומו ללא אירועים חריגים. צוותי מגן דוד אדום שהיו פרוסים משעות הבוקר המוקדמות לכל אורך מסע הלוויה, בבית העלמין וברחבי העיר בני ברק העניקו טיפול רפואי לעשרות בודדות של נפגעים שהתעלפו, סבלו מחולשה ונחבלות קלות. 15 מתוכם פונו באמבולנסים של מגן דוד אדום להמשך טיפול בבתי החולים מעייני הישועה, וולפסון, בלינסון ושיבא בתל השומר.

מגן דוד אדום אבטח את מסע הלוויה בכוחות מתוגברים, אשר כללו מאות חובשים, פאראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה מכלל רחבי הארץ באמצעות עשרות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועי חירום, אוטובוסים לטיפול נמרץ וכ-50 חוליות עזרה ראשונה ותוך שימוש ברכבי חפ"ק ומערכות תקשורת ייחודיות ומתקדמות שפעלו על אף העומסים הגדולים על רשתות הסלולר ללא דופי במשך כל מהלך הלוויה .

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום מתאבל עם פטירתו של שר התורה, הרב חיים קניבסקי זצ"ל. האבטחה הרפואית של הלוויה הייתה אירוע לאומי, אתגר לא פשוט, מהגדולים שידעה מדינת ישראל ומגן דוד אדום כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל נערך בהערכות חסרת תקדים בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה הרלוונטים, משטרת ישראל, צה"ל והרשויות. הלוויה עברה ללא אירועים חריגים ומאות חובשים ופראמדיקים שנפרסו בשטח כבר משעות הבוקר העניקו טיפול רפואי לנפגעים קלים בלבד שסבלו מחולשה, התעלפו ונפצעו באורח קל. צוותים גדולים של מד"א ממשיכים להיות פרוסים בבני ברק עד שעות הערב על מנת להמשיך להעניק אבטחה רפואית למאות האלפים שעדיין נמצאים בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך