אחרי ההפסד

בן שמעון: "זה משבר ספורטיבי וצריך לדעת לצאת ממנו"

מאמן מ.ס אשדוד מאוכזב מהמצב של הקבוצה לאחר ההפסד הרביעי ברציפות, הפעם 2:0 מול קריית-שמונה. בן שמעון: "אני לא כועס על השחקנים, אני מאוכזב איתם וכואב לי איתם".
בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

אכזבה קשה במ.ס אשדוד ואתה גם חשש. אשדוד הפסידה בעוד משחק ליגה, הרביעי ברציפות, במחזור האחרון לפני פתיחת הפלייאוף, 2:0 לקריית שמונה, והסתבכה בתחתית. המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק ולמצבה של הקבוצה.

בן שמעון: "זה משבר לא קטן. יש משברים בחיים, זה משבר ספורטיבי וצריך לדעת לצאת ממנו. אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שצריך לחפש את הניצחון הראשון. לפעמים אווירה טובה מביאה הישגים וניצחונות. צריך ניצחון כדי להביא אווירה טובה".

ב שמעון התייחס למשחק מול קריית-שמונה.: "התנאים היום היו קשים מאוד. המחצית הראשונה הייתה קטסטרופה, במחצית השנייה היינו קצת יותר במשחק. אנחנו רודפים אחרי היריבה משחק אחרי משחק, זו תקופה כזאת. אני לא כועס על השחקנים, אני מאוכזב איתם וכואב לי איתם. אולי הם רוצים יותר מדי ולכן עושים טעויות של לחץ. אנחנו קבוצה טובה עם תוצאות גרועות מאוד, אבל אני מאמין מאוד בקבוצה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך