כדורסל

שלישי שמח

משחקי הבית העליון הסתיימו קבעו המיקום של ארבע הקבוצות שישחקו בחצי גמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. מכבי אשדוד שלישית. חצי הגמר ייפתח בשני.

תם ולא נשלם.  משחקי הבית העליון הסתיימו הערב וקבעו המיקום של ארבע הקבוצות שסיימו את העונה בחלק העליון של הטבלה וישחקו בחצי גמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. הסדרות, בשיטת הטוב מחמישה משחקים, יחלו ביום שני הקרוב. הפועל ראשל"צ, שסיימה את העונה במקום הראשון, תארח את אליצור נווה רמלה. מכבי הפניקס חיפה, שסיימה במקום השני, תארח את מכבי בנות אשדוד שניצחה 78:57 את פ"ת.

מכבי בנות אשדוד ניצחהבקלות יחסית את הפועל בני פ"ת שהתייצבה ללא הישראליות הבכירות והפצועות שלה, הדר חדד ואיילה רוט. כבר בסיום הרבע הראשון הובילה אשדוד 15:21 והיתרון הלך וגדל עד כדי 25:40 בהפסקה.המחצית השנייה התנהלה בשליטה מלאה של אשדוד. לפתח תקווה היה יתרון משמעותי בכדורים החוזרים, 39:47, אך זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה. באשדוד שותפו כל השחקניות והן גם קלעו.
 
קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, דיין 12, בון ואוסינוואי 10 כ"א, סהר והייטאואר 6 כ"א, שה 4 וקופילביץ' 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך