מהנדס מאשדוד, בן 66 תובע כ-400 אלף ₪ בגין אובדן כושר עבודה

מהנדס כבישים בן 66 מאשדוד תובע כ-400 אלף ₪ מחברת הביטוח הפניקס ₪ בגין אובדן כושר עבודה. בכתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום בקרית גת באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, המהנדס טוען כי הוא סובל מבעיות נוירולוגיות, לחץ דם גבוה, אנמיה, כאבי ראש, סוכרת ומחלת לב -בגינה נאלץ לבצע 3 צנתורים. בנוסף המהנדס סובל מבעיות כרוניות בכבד, ממחלות כלי דם ודלקות בקיבה.

בכתב התביעה נטען כי בתחילה, עם הגשת התביעה לחברת הביטוח, קיבל תגמול חודשי בגין אובדן כושר עבודה, אך כעבור 8 חודשים חברת הביטוח החליטה להפסיק התשלום. בעקבות כך המהנדס הגיש תלונה למפקח על הביטוח וכיוון שהחברה ממשיכה לגרור רגליים בנושא, החליט לפנות לבית המשפט.

ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קבעה כי המהנדס סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 86% ומומחה קבע כי הוא נמצא בלתי כשיר לעבודה ואינו יכול לעבוד כמהנדס ביצוע, עבודה אחרונה בה עבד. מהנדס הכבישים דוחה באמצעות בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג את טענות חברת הביטוח לפיה, סילק את פוליסת אובדן כושר העבודה וכי אובדן כושר העבודה הוא בגין בעיות גב. לטענתו מדובר בטענות סרק. מהנדס הכבישים תובע מחברת הפניקס לשלם לו כ-11,500 ₪ לחודש בגין כ-40 חודשים עד למועד הגשת התביעה בניכוי 8 החודשים ששולמו לו.

חברת הביטוח טוענת בין היתר בכתב ההגנה כי יש לדחות התביעה על הסף כי הפוליסות נפדו ובוטלו על פי בקשתו של המהנדס. בנוסף נטען כי אחת הסיבות העיקריות לאובדן כושר העבודה הינה בעיות גב קשות אשר הוחרגו מהפוליסה. עוד טוענת החברה כי לאחר 8 החודשים ששולמו לו לפנים משורת הדין, המהנדס אינו נמצא במצב של אובדן כושר השתכרות או יכולת עבודה.

השופט ישראל פבלו אקסלרד מבית המשפט השלום בקרית גת ידון חודש הבא בטענות הצדדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך