בן 48 נפצע קשה כשנפל מגובה במחסן באשדוד

המדובר במחסן ברחוב הבושם באשדוד. הוא פונה במצב קשה עם חבלת ראש. משטרת ישראל פתחה בחקירת התאונה.
צילום: איחוד הצלה.

אירוע קשה הערב באשדוד. גבר כבן 48 נפל מגובה במחסן באשדוד ברחוב הבושם באזור התעשייה הדרומי, ופונה לביה"ח במצב קשה.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר בן 48 שנפל מגובה במחסן ברחוב הבושם באשדוד.

משה ויצמן חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בגבר שנפל מגלריה בתוך מחסן בו עבד ובעקבות כך נחבל בראשו. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

דוברות מד"א : בשעה 19:36 התקבל דיווח במוק. 101 של מד"א במרחב לכיש על פועל שנפל מגובה של כ-4 מטר במפעל באזה"ת הדרומי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר בן 48 במצב קשה עם חבלת ראש.

דוברות המשטרה (לכיש): "חשד לתאונת עבודה משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת תאונת עבודה שאירעה ברחוב הבושם באשדוד, כשעובד במקום נפל מגובה של מספר מטרים בזמן שניסה ככל הנראה לסגור תריס מחסן. הפצוע בשנות ה 40, פונה לבית החולים במצב בינוני -קשה (עפ"י גורמי הרפואה)".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך