טוב שיש ידידים

תינוקת כבת שלושה חודשים ננעלה ברכב באשדוד

כונני "ידידים" חילצו אותה בשלום. האירוע התרחש ברחוב נחל ירמוך באשדוד. שלומי הרוש - סג"מ מרחב לכיש, ירדן מזרחי - מנהלת מושבי אשדוד וגרשון נברוב - כונן הסניף, נענו לקריאה וחילצו בשלום את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

הבוקר (רביעי) בשעה 10:31 קיבל מוקדן ידידים – עומר קראדי, קריאה אודות תינוקת כבת שלושה חודשים, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב נחל ירמוך באשדוד.

שלומי הרוש – סג"מ מרחב לכיש, ירדן מזרחי – מנהלת מושבי אשדוד וגרשון נברוב – כונן הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו המתנדבים בשלום את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

שלומי מתאר: "בדיוק חזרתי ממשמרת לילה בדרכי למנוחה בבית. כשראיתי את הקריאה יצאתי מיד למקום וללא קושי מיוחד פתחנו את דלתות הרכב. האם הודתה לנו על ההגעה המהירה והחילוץ הזריז. התחושה בחילוץ ילד נעול תמיד תמיד סיפוק אדיר. תודה על הזכות לקחת בזה חלק".

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד גם לא לרגע מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך