למען יהודי אוקראינה: תפילות וקריאת תהילים במעמד הרב הראשי הרב חיים פינטו

בשבוע האחרון התקיימה תפילת רבים מיוחדת וקריאת כל ספר התהילים למען יהודי אוקראינה הנמצאים בצרה בימים אלו בעקבות הלחימה בין רוסיה לאוקראינה בהשתתפות קהל רב בחצות לילה ובראשם הרב הראשי רבי חיים פינטו בציונו של אביו רבי משה אהרון פינטו זצ"ל בבית העלמין בעיר
תמונה: הרבנות הראשית והמועצה הדתית אשדוד

עם סיום ספר התהילים נשא הרב פינטו דברי התעוררות ודיבר על מעלת זיכוי הרבים וחשיבות לימוד התורה בקדושה ובטהרה, ואמר שצריך להיזהר מדיבור של לשון הרע או דיבור של ליצנות ובפרט אם זה על גדולי ישראל.

 

כן דיבר על מעלת החינוך היהודי הטהור וציין כי בבתי ספר ותלמודי תורה מלמדים אבל בבית – מחנכים, הילדים רואים את ההורים ומהם לומדים וזה נלמד מאברהם אבינו, ולכן עלינו להתחזק בשמירת הפה ובין אדם לחבירו.

תמונה: הרבנות הראשית והמועצה הדתית אשדוד

בסיום חילק לכל המשתתפים תפילה נדירה שהודפסה בימים אלו וזו תפילה קדושה שהופצה ע"י הצדיק הקדוש רבי חיים פינטו השני זצ"ל יום לפני הסתלקותו ושנה לפני פרוץ מלחמת העולם השניה ולאחר מכן הופצה ע"י אביו הצדיק רבי משה אהרן פינטו זצ"ל בארץ הקודש.

 

בסיום ערך ברכת "מי שבירך" והתרת נדרים לקהל ומשם המשיכו להתפלל בציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך