אשקלון ואשדוד נפרדו ב-1:1 – צפו בתקציר המשחק

הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1 במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו שהתקיים בחום כבד בשישי בצהריים. השוויון של אשדוד השאיר אותה במקום הראשון בבית. במחזור הבא שיתקיים בעוד חודש, תארח אשדוד את מכבי יבנה

הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפגשו ביום שישי ל'דרבי הדרומי' הראשון של העונה וזאת במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, גששתי הקבוצות רשמו נצחונות במחזור הפתיחה. למרות החום הכבד ששרר באצטדיון התפתח משחק קצבי ועשיר בארועים.
אשקלון עלתה ליתרון מוקדם משער של ניראל מחפוד כבר בדקה ה-5 לאחר איבוד כדור שלומיאלי בהגנת אשדוד, אבל מאותה הדקה הייתה זו אשדוד שהשתלטה על המשחק והחלה לתקוף את שער המארחים אך הרבתה להחמיץ. מצד שני היו אלו שחקני אשקלון שיצאו בעיקר להתקפות מתפרצות אך מצאו את רועי משפתי מוכן. בדקה ה-86 פרץ דין דוד באגף השמאלי, עבר שחקן ברחבה ובבעיטה מדויקת קבע שוויון מוצדק.
תוצאה זו שמרה את אשדוד בראשות הבית עקב הפרש שערים טוב יותר מזה של אשקלון. במחזור הבא תארח אשדוד את מכבי יבנה ואילו אשקלון תתארח בקרית גת. הקבוצה שתסיים בראשות הבית תעלה לחצי גמר המפעל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך