ציון 92 ממשרד הבריאות למיון ילדים אסותא אשדוד

בסקר חווית המטופל לשנת 2021 של משרד הבריאות. הציון מעמיד אותו במקום השני בארץ. למלר"ד מבוגרים הוענק הציון 77% וזה המקום השישי בארץ. בציון מסכם מלר"ד ארצי של משרד הבריאות, קיבל בית החולים את הציון 81% המקום השלישי בקרב בתי החולים.
בית החולים אסותא אשדוד
צילום: נתנאל פריאנטי

סקר חווית המטופל לשנת 2021 של משרד הבריאות העניק ציון של 92% למל"רד (מיון) ילדים והעמיד אותו במקום השני מתוך רשימה של 25 בתי חולים למלר"ד מבוגרים הוענק הציון 77% נתון המעמיד אותו במקום השישי מתוך רשימה של 28 בתי חולים.

בציון מסכם מלר"ד ארצי של משרד הבריאות, קיבל בית החולים את הציון 81% נתון המעמיד אותו במקום השלישי מתוך כלל (26) בתי החולים בישראל

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים: "יש לתושבי הפריפריה הדרומית, אשדוד והשפלה במי ובמה להיות גאים. תם אך לא נשלם – כבית חולים שחרת על דגלו מצוינות ואנושיות בלתי מתפשרת, המקום הראשון, בכלל המדדים הוא רק עניין של זמן".

בתמונה – מנהלי המלר"דים – ילדים ומבוגרים ומנכ"ל בית החולים.

סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה, ילדים ומבוגרים, שמפרסם הבוקר משרד הבריאות לשנת 2021 שבדק את כלל בתי החולים בישראל ( 28 במספר) זכה מל"רד ילדים ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד במקום שני, מלר"ד מבוגרים במקום השישי ובציון מסכם, מצא משרד הבריאות את מלר"ד בית החולים הציבורי אסותא אשדוד במקום השלישי והמכובד.

המדדים שנבדקו בין השאר הם: תנאים סביבתיים, זמני המתנה, רצף הטיפול, מתן מידע והסברים, יחס וכבוד למטופל, טיפול בידיים טובות ושביעות רצון כללית.

חרף גודלו והעובדה שהוא החדש בישראל, מוביל ביה"ח ובפער עצום על בתי חולים עם היקף פעילות דומה.

ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל בית החולים בירך על הנתונים ואמר: "פעם אחר פעם, מוכח שאנושיות ומקצועיות חסרת פשרות מובילה להישגים. העובדה שאנשי בית החולים זוכים לציונים כאלה בשנה כל כך מאתגרת, מביאה לידי ביטוי את איכות אנשינו ויכולותיהם להתמודד, אולי מול כל מציאות. לתושבי אשדוד, השפלה וכלל באי בית החולים, יש במה ובמי להיות גאים. הימצאותנו במקום הראשון, גם במדדים האלה, היא רק עניין של זמן"

עוד אמר ד"ר ברנבוים:" מה שמעיב היום על בית החולים, הינו המחסור במיטות אשפוז והצורך במגדל אשפוז נוסף. אני סמוך ובטוח שעם הירתמותם של משרדי האוצר והבריאות להרחבתו הנדרשת של בית החולים, נוכל גם להתקדם בסולם המדדים והציונים ולספק שירותים שכרגע ניתנים רק במרכז הארץ. עלינו להוכיח לתושבי הפריפריה, שבישראל לא מתקיימת אפליה בכל הקשור לשירותי רפואה וזמינותם"

ד"ר הגר גור סופרמן מנהלת מל"רד ילדים: " אנחנו גאים להעניק שירות מקצועי ואמפתי ושמחים על האמון והמשוב המצוין מהמטופלים שלנו. לאורך זמן אנחנו מתחזקים שביעות רצון גבוהה הנובעת מהמסירות ואהבת האדם הנטועה בכל אחת ואחד מאנשי הצוות. כולם, מהסגל הרפואי, דרך הסיעוד כוחות עזר צוות אדמיניסטרטיבי ועד המנקות עובדים מתוך שליחות וזה ניכר בתוצאות."

ד"ר דברה ווסט מנהלת מלר"ד מבוגרים: "עברנו שנתיים מורכבות ביותר, שחייבו אותנו למצוא פתרונות יצירתיים אל מול מציאות של מגיפה משתוללת, חוסר במיטות ואנשי צוות חולים ומבודדים. ההכרה של המטופלים ומשרד הבריאות בעבודה ובהשקעה שלנו: הצוותים הרפואיים, היא האנרגיה שמתדלקת אותנו בכל בוקר מחדש. אני חשה סיפוק אדיר, לראות כיצד הערכים עליהם אנחנו מבקשים לפעול, כמו מסירות בלתי מתפשרת, אמפתיה וחמלה ובעיקר אהבת האדם, באים בסופו של דבר לידי ביטוי על ידי אותם אנשים בהם אנחנו מטפלים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך