כל מה שאתם צריכים לדעת על הרכבת מחשב אישי

יש הרבה מאוד בלבול בכל הנוגע לאפשרויות של הרכבת מחשב אישי. בתקופה האחרונה כל הזמן נכנסים שדרוגים חדשים והטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם. לכל מחשב יש ייעוד שונה, ובהתאם לייעוד כך גם המחשב זקוק לשדרוגים, למזלנו ישנם האנשים שידאגו לעזור לכם בדיוק בתחום הזה. ובמחירים הכי נוחים שיש לשוק להציע

חברת IGame מתעסקת בתחום בניית מחשבים אישיים ומכירת ציוד היקפי לכל מה שקשור לישיבה מול מחשב. באתר שלהם ניתן למצוא מחשבים נייחים וניידים לכל ייעוד. בין אם מדובר במחשב משרדי מחשבי עריכת וידאו או מחשבי גיימינג ניתן למצוא הכל. יש אנשים שבניית המחשב האישי שלהם חשוב להם כמו בנייה של בית, חשוב להם הדיוק בפרטים הטכנים ובסוג החומרה או חשוב להם הנראות ובאיזה צבע ייראה המחשב. ואם חשוב לכם הדיוק הטכני הזה, אתר IGame יעזור לכם ויהפוך את המשימה לאפשרית ע"י שאלון למילוי, שיחות ייעוץ בטלפון או בצ'ט של האתר ולהגיע למפרט מדוייק על פי דרישת הלקוח ובניית מחשב אישי. 

הסיבות לחשיבות הזו בין אנשים היא משתנה. יש כאלה שצריכים כמות גדולה של מסכים בשביל עבודה גרפית או כאלה שמשחקים במשחקי מחשב מתקדמים שדורשים ביצועי מסך גבוהים מהרגיל ולכן הם זקוקים לכרטיס מסך מתקדם יותר. יש כאלה שחשוב להם יותר האסטתיקה בעין ולכן יעדיפו צבעים מסויימים לציוד. יש כאלה שעובדים בתחום הסאונד ולכן הם זקוקים דווקא לכרטיס קול מתקדם ורמקולים איכותיים יותר על מנת להצליח לשמוע בצורה חדה וברורה יותר ועל ידי כך לבצע עבודה מדוייקת יותר. כל אחד וסיבותיו האישיות.

מלבד המחשבים עצמם ניתן לקנות דרך האתר מסכי מחשב מסוגים שונים ואיכויות שונות, רמקולים עכברים ומקלדות. 

לעבודה ממושכת מול מחשבים ישנם גם תופעות לוואי בריאותיות כמו כאבי מפרקים, כאבי שרירים ואי נוחות מסויימת. היום ישנם מוצרים נלווים שיעזרו לכם להתגבר על כל זה. שולחנות המיועדים לגיימינג וכיסאות אורטופדיים מתכווננים המיועדים לישיבה יציבה ונוחה, מקלדות ועכברים המיועדים לתפוקה מקסימלית ומינימום כאבי מפרקים. כל המוצרים האלו ועוד ניתן למצוא אצל IGame. 

את הכל ניתן להשיג במחירים נוחים וזולים מכיוון שמדובר בחנות מקוונת. הכל ניתן להשיג דרך האתר ובמשלוח עד בית הלקוח ואפילו ניתן לקבל שירות ותמיכה טכנית דרך האתר. תושבי אשדוד יכולים להנות גם מביקורי בית ותיקונים עד בית הלקוח. 

כרטיסי מסך הוא עניין קצת שונה. בעוד שאת כל חלקי המחשב ניתן לקנות גם כחלקים בודדים כרטיסי המסך נמכרים לאחרונה רק כחלק ממערכת מחשב שלמה ולא נמכרים בנפרד. הסיבה לכך היא שתקופת הקורונה הפכה את כרטיסי המסך לעניין יקר במיוחד. העלויות עלו בעשרות אחוזים והביקוש היה מאוד גבוה בעקבות כל האנשים שעברו לעבוד מהבתים ונאלצו לקנות מחשבים ביתיים חדשים וגם בעקבות כריית הביטקוין. אנשים היו מזמינים הרבה כרטיסי מסך בשביל לכרות את המטבע. בעקבות כך היה חוסר בכרטיסי מסך בשוק אבל לאחרונה ישנה האטה בכריית הביטקוין ולכן מחירי כרטיסי המסך עתידיים להתייצב מחדש כפי שהיה בעבר. 

יש לך שאלות?? תרגיש חופשי להתקשר : 052-7907809

או לבקר באתר: https://igame.org.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך