למען המשפחה

המסע ההירואי של ולאדי קופמן לחילוץ המשפחה באוקראינה

קופמן שחקן העבר בכדוריד, משמש כיום כמאמן הפועל אשדוד בלאומית (אשדוד 2) ובמחלקת הנוער של הפועל אשדוד. הוא הצליח למלט את משפחתו לפולין מאוקראינה, אבל עתה הוא מחכה לאישורים להביאם ארצה. באגודתו מבקשים עזרה עבורו.
ולאדי קופמן ומשפחתו.
ולאדי קופמן שחקן הכדוריד המצטיין שפרש ומשמש כיום כמאמן קבוצת הכדוריד בליגה הלאומית של הפועל אשדוד (אשדוד 2) ומאמן במחלקת הנוער, יצא "למסע הירואי" לחילוץ המשפחה שלו מלב התופת והמלחמה הקשה באוקראינה שניסתה להימלט מהאש הרוסית, קופמן עזב את הכול ונסע לגבול אוקראינה -פולין בכדי להביא בבטחה את היקרים לו מכל לישראל.
מהפועל אשדוד נמסר: "המסע טרם הסתיים וכרגע קופמן וקרובי המשפחה שחולצו מאוקראינה נמצאים בפולין וטרם קיבלו את האישורים שיאפשרו להם להגיע ארצה. כל מי שיכול לסייע בעזרה למשפחה דרך קשרים במשרדי הממשלה השונים, ובכל דרך אפשרית, יעזור מאוד, ואנחנו כמובן המשפחה האדומה נירתם ולא נישן עד שהמשפחה כולה תגיע בבטחה לארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך