לאחר ההפסד

רן בן שמעון: "אנחנו לא נרד"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים בסיום משחק ההפסד הביתי ביום ראשון 4:3 למכבי פ"ת, הפסד שסיבך את אשדוד בתחתית. בן שמעון ענה לשאלה אם הוא מועמד לבאר שבע : "השאלה לא מכבדת".
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון לא אהב את השאלה בסיום משחק ההפסד הביתי 4:3 למכבי פ"ת האם הוא עובר לבאר שבע. בן שמעון הגיב בראיון בטלוויזיה לשאלה ואמר: "זה לא מכבד". בן שמעון הוסיף בעניין: "יש לי קבוצה שצריכה מאמן חזק. יצוק. מאמן שיודע מה צריך לעשות ובוטח בשחקנים שלו. מ.ס אשדוד נמצאת במצוקה, שם נמצא הלב שלי והמצוקה שלי גם".

בן שמעון התייחס גם למשחק שהיה שסיבך את אשדוד בתחתית: "קיבלנו גולים יותר מידי קלים. אנחנו לא מספיק טובים. זו תקופה כזו. ראיתי את השחקנים בחדר ההלבשה, צריך לדעת בתקופה כזו לסובב את הגלגל, לא לפרק ולא להאשים. להסתכל מבפנים ולהגיד מה צריך לעשות. אנחנו לא נרד השנה אנחנו קבוצה טובה מידי לזה, רק שזה יהיה יותר קשה".

אתם עם שישה משחקים ללא ניצחון איך יוצאים מזה?

"מנצחים. אנחנו קבוצה טובה עם כדורגל טוב. זו תקופה כזו שכל מצב של היריבה נכנס גול".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך