ליגת העל

הסתבכות בסגנון אשדוד. מ.ס אשדוד הפסידה 4:3 לפ"ת והסתבכה בתחתית

מ.ס אשדוד הפסידה בבית 4:2 למכבי פ"ת והתקרבה אל התחתית. אשדוד גם החמיצה פנדל. לתום העונה הסדירה נותר מחזור אחד. אשדוד החמיצה פנדל. בתוספת הזמן בנדה הורחק אבל עודה החלש ביטל את האדום. צבטקוביץ' קביל אדום שלא בוטל.
צילומים: טל אקוקה.

מ.ס אשדוד השלימה עם ירידתה לפלייאוף העליון, אבל לא רצתה להסתבך חס ושלום במצב של סכנת ירידה. היא ידעה שהמשחק מול מכבי פ"ת הוא עבורה משחק מבחן חשוב. הפסד והיא תסתבך מחזור אחד לסיום הליגה הרגילה. בסיום מ.ס אשדוד הסתבכה בתחתית  עם הפסד במשחק "משוגע" –  4:3. משחק שאשדוד תרצה לשכוח. אגב גם השופט נאאל עודה.

מ.ס אשדוד פתחה בלחץ. כבר בדקה ה-5 חמודי כנעאן ניסה בהזדמנות הראשונה לבעוט והכדור עבר ליד הקורה של אשדוד. בדקה ה-16 היה תורה של פ"ת להחמיץ ובנדה שהגיע מול ג'ראפי הוציא ממנו הצלה גדולה, מה שלימד אולי על ההמשך.

אבל דקה אח"כ מכבי פ"ת כבשה. יון ניקולסקו מסר כדור ללאמק בנדה, שעבר  את טימותי אוואני וכבש מקרוב 0:1 לפ"ת. אשדוד ניסתה אבל כבשה בדקה מצוינת  מבחינתה ה-45. קמהאני הופל על ידי איתן אזולאי, השופט נאאל עודה הוציא צהוב על התחזות לקמהאני, אבל לאחר התערבות ה-VAR שינה החלטתו והעניק פנדל למארחת. טום בן זקן בעט את הפנדל והשווה.

 

דווקא שהיה נדמה שאשדוד תעלה למחצית השנייה עם כל הכח היא ספגה. אבובקאר דומביה (49) הגביה כדור לרחבה ויון ניקולאסקו הגיע ראשון ודחק את השני של פ"ת. כנעאן ניסה להחזיר את אשדוד (53) אבל הגנת פ"ת הרחיקה. אשדוד לא התאוששה מזה וכבר כמעט שער בצד השני. (55) אוואני החזיר לא טוב לג'ראפי שביציאה אמיצה מנע שער אבל נפצע.

6 דקות אח"כ המזל כבר לא עבד לאשדוד. עידו שחר קיבל כדור מבנדה, עבר את צבטקוביץ'  וכבש בבעיטה לפינה השמאלית של ג'רפי 2:1. עברו עוד 6 דקות וזה הפך כבר ללא נעים עבור אשדוד. עידו שחר סחט הצלה מג'ראפי, אך את הריבאונד בעט פנימה והשלים צמד – 1:4. עצוב. אשדוד התפרקה.

עד כמה זה לא היה היום של אשדוד אפשר היה לראות בדקה ה-73. מוחמד כנעאן הוכשל ברחבה ונאאל פסק פנדל. כנעאן בעצמו ניגש לביצוע הבעיטה אך סחט הצלה מאריק ינקו. כשלא הולך לא הולך. נגמר?  עוד לא. 5 דקות אח"כ הוא כבש שער נהדר מ-20 מטרים כדור חופשי גדול פנימה. 2:4 לפ"ת. מה שרק המתיק את הגלולה המרה ואת ההסתבכות בטבלה. המתיק? בדקה ה-86 פ"ת כבשה את החמישי, אבל השער נפסל בגלל עבירה של הכבוש ניקלסקו על צבטקוביץ'.

בדקה ה-89 קיבלה אשדוד פנדל שני. תומר לוי נגע בכדור בידו ברחבת פ"ת בעימות עם קמהאני. השופט נאאל עודה קבע פנדל והפעם בעט אותו דימאנטקוס 3:4 שער בכורה. 2 דקות בתוספת הזמן מתוך 7 נשארה פ"ת בלי בנדה שקיבל שני צהובים בזמן קצר בגלל דיבורים ועבירה מיותרת. משחק "משוגע" עד הסוף. האדום בוטל על ידי עודה. עודה איבד שליטה, כבר הוציא צהוב שני וביטל כי טען שהצהוב הראשון הוצא למישהו אחר. העבירה אגב הייתה של אדום!! בושה. דקה אח"כ צוות ה-VAR  דווקא ראה את צבטקוביץ' עושה עבירה וקיבל אדום. עודה החלש לא הוסיף דקה לתוספת הזמן שכמעט לא הייתה ושרק לסיום.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי (חסון, 77), בן זקן (זסנו, 62), אוואני (הרוש, 62) , צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, סבג (בזיע, 62), אופורי, אבו עקל (מרטין), כנעאן, דימיאנטקוס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך