כתב אישום חמור

2 תושבי אשדוד חשודים בהונאת קשישים בעשרות אלפי שקלים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד אלון בן לולו (29) ויצחק סבאן (33) מאשדוד, המייחס להם שורת עבירות מרמה בנסיבות מחמירות, וכן ניסיונות מרמה בנסיבות מחמירות. כמו כן מיוחסות לסבאן עבירות נשק.
אסיר אזוק באזיקים

לפי כתב האישום, הנאשמים תכננו לבצע עבירות פשע ולקבל במרמה סכומי כסף מקשישים ברחבי הארץ. לשם כך הם נהו באופן שיטתי ומאורגן ליצור קשר טלפוני עם המתלוננים, ולהציג להם טענות שווא על מנת להניעם להעביר לידיהם כסף מזומן שלא כדין.

הפרקליטות טוענת כי למתלוננים נאמר שהם זכאים לקבל כספים, וכי על מנת לקדם את קבלתם, עליהם להעביר מראש סכום כסף כלשהו כתנאי ל"טיפול בבקשה". בהמשך, לאחר תיאומים טלפוניים עם המתלוננים, נקבע מועד לאיסוף כסף מזומן, והמתלוננים מסרו לידי הנאשמים את כספי המרמה.

עוד נטען כי בחלק מהמקרים נערכה שיחה עם "נציגת החברה" במסגרתה נמסר למתלוננים "קוד זיהוי", והובטח שתישלח קבלה (אף צוין מספרה) – על מנת לשוות למעשים אופי תקין.

לפי כתב האישום, האירועים בוצעו רובם ככולם בינואר 2022, ותוך זמן קצר יחסית קיבלו הנאשמים במרמה כ-118,700 שקל, במסגרת התוכנית העבריינית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך