נרדם על ההגה, עלה על אי תנועה וגרם להרס רב

צעיר תושב אשדוד שנרדם על ההגה, התנגש בעוצמה רבה באי תנועה, לאחר שהקפיץ את ידידתו באישון לילה לביתה באשקלון ⦿ למרות אשמתו בגרימת התאונה, ולאחר מאבק משפטי מול חברת הביטוח, פוצה הצעיר ב-90 אלף שקלים

התאונה ארעה באשמת הצעיר שנרדם על ההגה. רכבו נהרס כליל וריסק את אי התנועה שאותו פגש רכבו בעוצמה רבה. חרף כך, בימים אלה, ולאחר מאבק משפטי, זכה הצעיר לפיצויים בסך 90 אלף שקלים מ'שלמה' חברה לביטוח שביטחה את רכבו בביטוח חובה.

העייפות הכריעה סטודנט צעיר, תושב אשדוד כבן 26, ב-04:00 לפנות בוקר, לאחר שהחזיר את ידידתו הטובה לביתה באשקלון. אך היה זה רגע אומלל וחסר אחריות. באותה עת נהג הצעיר ברכבו בכביש בינעירוני ריק כמעט לחלוטין, בנתיב צפונה שבין אשקלון לאשדוד.  בעוד נעצמות עיניו, סטה רכבו של הצעיר מנתיבו, והתנגש בעוצמה רבה באי התנועה המפריד בין הנתיבים – תוך שהוא זורע הרס רב. כתוצאה מהתאונה, הפך רכבו החדיש של הצעיר לשבר כלי, בעוד שהוא עצמו סופג מהלומות כבדות בבית חזהו ובגבו – כשבנס הוא לא מוצא את מותו.

אל המקום הוזנקו אמבולנסים וכוחות לוחמי אש, אשר חילצו את הצעיר והבהילו אותו לבית החולים 'אסותא' באשדוד. עקב הכאבים העזים עליהם התלונן, אושפז הצעיר להמשך מעקב במחלקה הכירורגית בבית החולים.

לאחר שהשתחרר מהאשפוז והתאושש, המשיך הצעיר להתלונן על כאבים ומגבלות בגב התחתון. בדיקת CT אותה עבר, הדגימה בקע קל בעמוד השדרה המותני. בהוראת רופאיו, עבר הצעיר טיפולי פיזיותרפיה ורפואה משלימה, ונטל משככי הכאבים.

הצעיר פנה לעורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל, ממשרד עורכי הדין שמעיה מירל ושות' באשדוד. לאחר שגלל את נסיבות התאונה, הגישו בשמו השניים תביעה לפיצויים לביהמ"ש השלום באשדוד, נגד חברת הביטוח 'שלמה' שביטחה את רכבו בביטוח חובה.

לדברי עורכי הדין שמעיה ומירל, החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים (הפלת"ד) קובע, כי למידת אשמתו של הנהג בתאונה לא תהיה כל השפעה על סכום הפיצוי המגיע לו, וכי ביטוח החובה של הרכב שבו נהג, יכסה את כל העלויות הרפואיות שנפלו עליו ועל נוסעי רכבו בעקבות התאונה, וכן את כלל התגמולים המגיעים להם עקב נכותם מהתאונה.

במקביל להגשת התביעה נגד חברת הביטוח, ניהלו הצדדים משא ומתן, ובמסגרתו הגיעו להסכמה לפיה רופא אורתופד מומחה המקובל על שני הצדדים יבדוק את הצעיר, ויקבע את שיעור נכותו.

הרופא שסקר את הרשומות הרפואיות, ובדק את הצעיר, קבע כי בעקבות התאונה הוא החל לסבול מנכות אורתופדית בשיעור של 5 אחוזים, בשל מגבלה בעמוד השדרה המותני שהתפתחה בעקבותיה.

לאחר קביעת המומחה המוסכם, הגיעו הצדדים לפשרה, לפיה חברת הביטוח תשלם לסטודנט פיצויים בסך 90 אלף שקלים, והסטודנט ימשוך את תביעתו. הסכם הפשרה הוגש לאחרונה לביהמ"ש השלום באשדוד אשר העניק לו תוקף של פסק דין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך