זקוקה לעזרתכם

"אני עדיין כל כך קטנה, אני עדיין כל כך רוצה לחיות"

שי לי אברג'יל בת ה-8 וחצי מאשדוד פשוט רוצה לחיות. הסרטן שתקף אותה בריאות לא עובר. הסיכוי שנותר לה הוא בטיפול ניסיוני אצל פרופסור בארה"ב, העלות 4 מיליון שקלים. שי לי: "מבקשת מכל הלב שתתרמו לנו כסף בשביל לטוס לחו"ל. מחכה לשלוח לכם סרטון מארה"ב שאני בריאה ושאני עברתי את הכל ואני כבר עם שיער". האמא מורן: "אף אמא לא מדמיינת לעצמה את הרגע הזה הרגע בו היא צריכה לפנות, לצעוק ולהתחנן שיעזרו לה להציל את היקר לה מכל, הבת שלה". שי לי: "אני רוצה להיות ילדה רגילה". עד כה גויסו מעט פחות מ-700 אלף שקלים, אז שי לי צריכה את עזרתכם. אתם חייבים לעזור. היא הילדה של כולנו!

את הסיפור הזה נתחיל בדבר החשוב ביותר בו. תצילו את שי לי הקטנה בת ה-8 וחצי. פשוט תכניסו את היד לכיס ותעזרו לה לחיות. שי לי אברג'יל הקטנה מאשדוד, זקוקה לכם בכדי להישאר בחיים. זה גיל נוראי לבקש את זה. הסרטן תקף את שי לי והיא צריכה טיפול ניסיוני מיוחד בארה"ב. העלות 4 מיליון שקלים. סכום עצום. עד כה גיוסיו מעט פחות מ-700 אלף שקלים והדרך עוד ארוכה. אנחנו מבקשים גם בשמה, תתרמו כל אחד ככל יכולתו להאריך את חייה.

שי לי עצמה מספרת את סיפורה בדף של עמותת "להושיט יד": "קוראים לי שי לי ומאז שאני בת שמונה, כמעט שנה כבר שאני והסרטן חברים קרובים. כשהוא בא, נלחמתי בכל הכוח ופתאום נשר לי השיער ונהיה לי קרחת. אחרי כל הטיפולים הרופאים אמרו לי שהסרטן מתפשט לי לריאות. סרטן זה מלחמה. לא יכול להיות שאני נלחמת בסרטן והוא ינצח אותי!"

עלות הטיפול בשי לי 4 מיליון שקלים!

היא ממשיכה בקולה הרך: "זה ממש מפחיד, שמעתי את אמא אומרת שזה יכול לגרום לי לשיעול חזק ובעיה בנשימות. חשבתי שאני יכולה להתחיל חיים חדשים ולהתרגל לחיות בלעדיו. השיער צמח טיפה, פגשתי שוב חברים חיכיתי עוד קצת וחזרתי לכיתה".

שי לי מתארת את הטיפולים שעברה ואת המציאות הקשה שלה במלחמה במחלה הנוראית: "עכשיו הטיפולים לא עוזרים לי והסרטן לא עוזב אותי. והפעם, הוא הכי חזק שהיה עד היום. אני רק בת תשע. אני יודעת כבר מה זה לדבר על שמחת החיים שלי מבחוץ, לדעת שאני צריכה להילחם עליה. אני כבר לא זוכרת כמעט מציאות שבה אני לא נלחמת במחלה הזו, אני לא מכירה בכלל את החיים שלי בלי לפחד לאבד אותם. בגלל שכל כך הרבה פעמים עברתי כימותרפיה, הגוף שלי כבר ״התרגל״ אליה, והסרטן כבר לא מושפע ממנה".

אבל יש אור בקצה המנהרה. האור הזה הוא בדמות טיפול ייחודי ויקר מאוד הנעשה בארה"ב. שי לי: "הרופאים היקרים, שמלווים אותי ושאני מכירה אותם יותר משאני מכירה את החברים שלי בבית הספר, עומדים מיואשים, ואומרים שאין להם כבר מה להציע. ההצעה האחרונה שלהם היא לנסוע לטיפול מיוחד, אצל פרופסור בארצות הברית. זה הסיכוי האחרון שלי. בבקשה, אני עדיין כל כך קטנה, אני עדיין כל כך רוצה לחיות. אני רוצה לחיות בלי לפחד. אני רוצה להיות ילדה רגילה. אני כבר לא יכולה בלעדיכם עכשיו. כי אין לנו כסף כבר לטיפול הזה, ואין לי איך לקבל אותו ככה. זה גורם לי לבחילות להקיא. אין יותר חיים. אני כותבת ומתביישת מזה שהחברים שלי יראו אותי. בבקשה תעזרו לי לקבל את הטיפול, זה הסיכוי האחרון שלי".

האמא מורן מוספיה גם היא את קולה כאמא לבקשה: "אף אמא לא מדמיינת לעצמה את הרגע הזה הרגע בו היא צריכה לפנות, לצעוק ולהתחנן שיעזרו לה להציל את היקר לה מכל, הבת שלה. לצערי משפחתי ואני הגענו לרגע הזה ואני מבקשת, מכל מי שיכול, שיעזור לנו. שי לי שלנו חולה בסרטן, נדיר, והדרך היחידה להציל אותה היא לטוס לטיפול ניסיוני בארה״ב. עלות הטיפול מוערכת ב 4 מיליון ש״ח… זה המון, ואנחנו חייבים תרומות כדי לגייס את הסכום. כל סכום יקדם את שי לי בעוד צעד לכיוון הטיפול. כל שיתוף של הפוסט ייתן לנו עוד דחיפה קטנה במסע. אז אני מורן, אמא של שי לי,  ואני מבקשת, תעזרו לנו".

שי לי חושבת גם על העתיד: "אני כל כך רוצה להישאר בחיים. אני רוצה להיות אחות זה החלום שלי, לעזור לכל מי שנלחם בסרטן. אני מבקשת מכל הלב שתתרמו לנו כסף. אני מחכה לשלוח לכם סרטון מארה"ב שאני בריאה ושאני עברתי את הכל ואני כבר עם שיער. אני יכולה לחזור להיות רגילה אני יכולה לחזור לחיות".

האם מורן: " כל סכום יקדם את שי לי בעוד צעד לכיוון הטיפול".

למעוניינים לתרום:

כתובת: עמותת להושיט יד, מרכז רימון ,שמעון בן שטח 10 ת.ד. 80 אלעד.

לכל שאלה ובירורים ניתן ליצור קשר עם משרדי עמותת להושיט יד בטלפון מהארץ ומחול: 03-9090882

מייל: info@l-yad.org.

משלוח צ׳ק: עמותת להושיט יד עבור שי לי , מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.

העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון 477132 עבור הילדה שי לי

Account Name (English): LEHOSHIT YAD TEMICHA VECYOA LEYELADIM HOLEI SARTAN

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך