כדורסל

בדרך לארצית?

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד כבר עם 15 הפסדים מ-20 משחקים. הפעם היא נוצחה על ידי העולה החדשה ממעלה אדומים - 69:83. האם היא בדרך לארצית?
צילום: סימון אלון.
האם מכבי אשדוד בדרך לליגה הארצית? הדולפינים ספגו בחמישי הפסד שני לעולה החדשה ממעלה אדומים – 69:83 והם עם 5 ניצחונות בלבד מ-20 משחקים.
לכל אורך שלבי המשחק הקבוצה המקומית שלטה ועם מטווח שלשות ברבע הראשון הובילה 15:30. הפער גדל ככל שהמשחק התקדם בדרך לניצחון שלא הוטל בספק. האשדודים קלעו 3 שלשות בלבד ב-11 אחוז וספגו 19 נקודות מהזדמנות שנייה. המקומיים פתחו טוב ועלו ל-3:9, אך יוניו ברואטה מיד הגיב עם שתי שלשות ברצף. יניר בנימין מיד הגיב עם שתי שלשות ברצף וג'אמפ של בר שפע קבע 13:19. גם שמחה הלפרט ודור ענבי צלפו מחוץ לקשת והרבע הראשון נגמר ב-15:30.
שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות בפתיחת הרבע השני והלוח הראה 19:34, 5 דקות למחצית. האורחים מאשדוד לא הצליחו לנצל דקות לא טובות של המקומיים, ועם מהלך של סל ועבירה של ג'יילן קאנטי ושלשה של יונתן רבינוביץ' הלוח הראה 26:44.
קיית ברקסטון ויניר בנימין פתחו את הרבע השלישי בשלשות ועם נקודות במעבר הלוח הראה 28:54. רק באמצע הרבע השלישי מכבי אשדוד הגיעה ל-30 נקודות. הדולפינים עברו להרכב נמוך והצליחו לקזז קצת – 43:67 לאחר שלושה רבעים. לא הרבה השתנה ברבע האחרון בדרך לניצחון מקומי.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה 18 נק', רומן רובינשטיין 10 נק', רביב פיטשון 9 נק', ג'וש פרידקין 8 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך