האוהד המושבע מת בדרך למשחקה של קבוצתו האהובה

אין אחד שלא הכיר את ניקי צרפתי, 50, אוהדה ה"שרוף" והצבעוני של מכבי יפו. כולם אהבו אותו בקהל ובקרב הקבוצה. בחמישי הוא היה בדרכו למשחקה של קבוצתו האהובה בגביע המדינה ומת מדום לב בסמוך לאצטדיון בלומפילד לשם היו מועדות פניו. הלם רב בקרב אוהדי ואנשי הקבוצה. יהי זכרו ברוך
ניקי צרפתי ז"ל.

הלם בקרב אנשי מכבי קביליו יפו ובעיקר בקרב אוהדיה. אחד האוהדים האהובים ביותר שלה, ניקי צרפתי, 50, נפטר אתמול כשהוא בדרך לראות את קבוצתו האהודה בגביע המדינה באצטדיון בלומפילד מול מכבי ת"א.

ניקי צרפתי הוא אחד האוהדים הכי ידועים בקרב אוהדיה של יפו. תמיד מגיע לכל מקום עם המשרוקית שלו ובקצב שלה האוהדים מעודדים. הוא היה גם אחד הפעילים שבאוהדים ועוזר בכל הקשור לקבוצה. לא היה אוהד שלא הכיר אותו ובעיקר אהב אותו. איש טוב לב שבאמת היה אהוב על כולם.

אתמול, חמישי הוא יצא אל משחקה של מכבי יפו בבלומפילד מול מכבי ת"א במסגרת רבע גמר גביע המדינה. האהודים לא הבינו איך ניקי נעדר ממשחק כזה, שהרי הוא ניסה לעזור להביא את הדגלים של הקבוצה למשחק. אחרי מספר שעות הסתבר להם למה. כמו שזה נראה הוא קיבל דום לב בחנייה קרובה לאצטדיון ומת בדיוק בדרך אל הקבוצה שכל כך אהבה לבוש בצבעיה. הלווייתו תתקיים היום, שישי (12.00) בבית העלמין מרמורק רחובות. יהיה זכרו ברוך.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך