"גם טניסאי דרום אפריקה סומכים עלי"

רמי סיבוני, מאמן הטניס הבכיר והוותיק מאשדוד יהיה השוזר הראשי של מחבטי הטניס בתחרות גביע דיוויס בין ישראל לדרום אפריקה, שתערך לראשונה באשדוד ביום שישי ושבת. סיבוני יהיה אמון על המחבטים של הטניסאים משתי המדינות . סיבוני יודע שמדובר באירוע היסטורי: "אני רוצה לציין את יו"ר איגוד הטניס, אבי פרץ, שעשה משהו שאחרים לא היה להם את האומץ לעשות והביא טורניר בסדר גודל כזה לאשדוד.
רמי סיבוני ברקע האולם בקריה שהוסב למגרש טניס.

אולם הקריה באשדוד "לבש חג" וגם שינה את פניו והפך מאולם כדורסל ל…מגרש טניס. הסיבה, מפגש גביע דייויס של הנבחרת הישראלית מול זו של דרום אפריקה ייערך באולם. המדובר באירוע היסטורי לא פחות.

עבור העיר אשדוד תהיה זו הפעם הראשונה בה היא מאחרת תחרות כזו. המפגש ייפתח בשישי בשעה 2 אחה"צ ויימשך בשבת מהשעה 10 בבוקר.  אולם ה'קריה', מכיל 2,200 מושבים, כאשר לאחר התאמתו לטניס הוא יוכל לקלוט 1,600. הנבחרת שתנצח תעלה למאבק על העלייה לבית העליון והמפסידה תרד לבית 2. חשוב להוסיף שזהו מפגש גביע דייויס הראשון המתקיים בישראל לאחר ארבע שנים וחצי, והוא נערך כאמור כאן בעיר

רמי סיבוני מאמן הטניס הוותיק והבכיר מאשדוד, אחד הבולטים בענף, יהיה השוזר הרשמי של גביע דייויס (מי שמתקן את הגידים במחבט של הטניסאים. מסדר את המחבטים לפני ואחרי המשחק). סיבוני ששוזר כבר 15 שנה, יהיה השוזר גם של ישראל וגם של דרא"פ.

רמי אז סומכים עליך גם בדרא"פ?

"בוודאי מה זאת אומרת?"

מה, מה זאת אומרת? המחבטים שלהם בידיים ישראליות

"כל מדינה שמארחת צריכה לתת את השירות המקצועי גם למדינה המתארחת. כל שחקן יש לו 10 עד 12 מחבטים. אני שוזר על פי דרישתם, עד שהם משיגים את המתיחה שהכי מתאימה להם. תדע שיש בזה גם לא מעט סודיות".

סודיות למה? מה זה שב"כ?

"כל שחקן יש לו את המתיחות שלו במחבט ואת הדברים שהוא אוהב. לא כל שחקן אוהב שהמידע הזה יצא החוצה. שחקנים היו בהחלט רוצים לדעת על אחרים, אבל זה קטע אישי מאוד והם סומכים עליי".

ואתה לא מדבר?

"לא. מה פתאום. אוי ואבוי".

זה רגע השיא שלך בקריירה?

"בתור שוזר, זה רגע השיא. חד משמעית".

אולם הקריה מוכן.

אתה גם מאמן טניס כבר 28 שנים, אפשר לקבל לטיפ מה הסיכויים של ישראל?

"כמובן שאני בעד שננצח כי זה חשוב לנו. ניצחון יכול להביא למשחקים ברמה גבוהה שיגיעו לכאן. בעשור הקודם ישראל הייתה בבית העליון והגענו עד חצי גמר גביע דיוויס עם דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך. היום אנחנו מנסים בעצם לחזור לימים האלה. בנוסף הרי שלא היה גביע דיוויס כאן הרבה שנים. אני מאחל לשחקנים שלנו שייתנו בראש"

כאמור לא הייתה תחרות כזו כבר 4 שנים בארץ. אז הכבוד הוא של העיר אשדוד שנבחרה לארח.

"לגמרי. אני רוצה לציין את יו"ר איגוד הטניס, אבי פרץ, שעשה משהו שהרבה לא היה להם את האומץ לעשות, והביא טורניר בסדר גודל כזה לאשדוד. הייתה לי שיחה איתו והמון אנשים והרימו קול זעקה איך הוא מעז לעשות את זה לא במרכז הארץ. זה הולך להיות אחד האירועים הכי חמים שהיו בעיר הזו אי פעם".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך