רוצים גמר

ביום ראשון קבוצת הכדוריד של אשדוד בחצי גמר גביע המדינה

חגיגת כדוריד ביום ראשון בהיכל שלמה בת"א. הפועל אשדוד מחזיקת הגביע במפגש (20.30) שהוא סוג של שחזור הגמר המרתק מהעונה שעברה מול האלופה מכבי ראשון לציון
ריסטו וויצ'יץ' נלכד בין איבן קראצ'יץ' וניב שמן במפגש בין מכבי ראשל"צ לאשדוד. צילום: משה דהן.

הפועל SP אשדוד עשתה בשנה שעברה היסטוריה, כשזכתה בגביע המדינה לראשונה בתולדותיה, ובפעם הראשונה ששיחקה במעמד גמר (היא העפילה גם בשנה לפני כן, אבל משחק הגמר בוטל בחסות הקורונה). היא עשתה זאת מול מכבי ראשל"צ, שכיהנה כמחזיקת גביע המדינה, בתום הארכה – 29:30. במשחק שנערך ברעננה.

השתיים ייפגשו ביום ראשון במעמד חצי הגמר שייערך בהיכל שלמה בת"א (20.30). ההיסטוריה של אשדוד עוברת במפגשים מול מכבי ראשל"צ. ב-2019 היא גם זכתה מולה בתואר האליפות הראשון. מנגד, מכבי ראשל"צ, האלופה, מלאה בשורה של גביעים (12 בסה"כ), וכאמור המבט הזה לשנים האחרונות מעניק את התחושה שמדובר במשחק ענק – ואולי בעצם עוד אחד מאותה תחרות שנבנתה בין המועדונים בשנים האחרונות.

העונה התקיימו שני משחקים בן הקבוצות. אשדוד ניצחה בראשון 25:30. בשני, מכבי ראשל"צ 24:25, והן אגב ייפגשו גם במחזור ה-10 והאחרון שיחתום את הבית העליון – ועשוי לקבוע מי תסיים ראשונה, ואם השתיים יסיימו במקומות 2-3 – יש סבירות גבוהה שהן יפגשו גם בחצי גמר הפליאוף. אז שימו לב כמה משחקים היו צמודים ביניהן בשנים האחרונות מלבד זה האחרון העונה: 29:30 לאשדוד בתום ההארכה בגמר גביע המדינה. בעונת 2018-19 – שני מפגשים הסתיימו בתיקו 26:26, בליגה ובגמר הפליאוף. אחד על חודו של שער (24:25 בגמר הפליאוף). ושניים בהפרש של שני שערים ובאותה התוצאה – 26:28. אגב, גם כאן יש אגף אקסים לא מבוטל (עומר גרא ועמית סטלמן באשדוד, דור קלדרון ושרון שלם ששבו למכבי ראשל"צ לאחר הזכייה ההיסטורית באליפות עם אשדוד).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך